کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

پرفروش‌ ترین قفس مرغ پلاستیکی در کشور

قفس مرغ پلاستیکی از ابزارهای بسیار مناسبی است که با آن می توان عملیات حمل انواع طیور را به آسانی و در ظرف مدت کوتاهی انجام داد. این قفس ها دارای بهترین جنس ممکن بوده و مرغ های زنده درون آن، با خطری مواجه نخواهند شد؛ ضمن اینکه انواع مرغ کشته را هم می توان با آن جابجا نمود؛ بدون اینکه طعم و بوی بدی را به خود بگیرد. اکنون پرفروش ترین قفس مرغ پلاستیکی شامل سایزهای بزرگ و جاداری شده و بنابراین می توان آنها را تهیه نمود.

پرفروش‌ ترین قفس مرغ پلاستیکی در کشور

رنگ های مختلف قفس مرغ پلاستیکی

رنگ های مختلف قفس مرغ پلاستیکی قفس های مرغ پلاستیکی که شامل نمونه هایی از قبیل قفس مرغ زنده و قفس مرغ کیلویی می گردند؛ نسبت به قفس های نوع دیگر با مزیت های بیشتری همراه می باشند.
این قفس ها نسبت به عواملی همچون رطوبت یا خوردگی، مقاومتی مناسب را از خود نشان داده و مانند قفس های فلزی، دچار زنگ زدگی نشده و نسبت به هیچ یک از عوامل خارجی، واکنش منفی از خود نشان نخواهند داد.
همچنین اگر بخواهیم به انواع رنگ قفس مرغ پلاستیکی اشاره کنیم؛ می توان در این موارد از آنها نام برد:

  1. قفس حمل مرغ پلاستیکی زرد: از معمول ترین رنگ های موجود از این محصول در بازار به شمار رفته و دارای رنگ ثابت و دوام مناسبی است.
  2. قفس حمل مرغ مشکی: این قفس ها نیز دارای کاربرد رایجی بوده و نسبت به حرارت حساس بوده و داغ می شوند؛ بنابراین بهتر است در محیط های با دمای کم مانند سردخانه از آنها استفاده شود.
  3. قفس حمل مرغ سفید: نمونه های مورد نظر هم قابل استفاده در دمای بالا  و هم در دمای پایین بوده و بنابراین به کار مراکز توزیع مرغ و همچنین مرغداری ها می آیند.

مرکز پخش قفس مرغ پلاستیکی با قيمت مناسب

مرکز پخش قفس مرغ پلاستیکی با قيمت مناسب قفس مرغ پلاستیکی از ابزارهای بسیار پر مصرفی است که مرغداری ها، مراکز توزیع مرغ و سردخانه های مرغ خوراکی همگی از کاربران آن به حساب می آیند.
با توجه به اینکه اهمیت این قفس ها در حوزه کاربردی روز به روز بیشتر می شود؛ به همان نسبت، تلاش ها نیز برای تولید محصولات فوق از سوی تولید کنندگان فعالی که به عنوان تولید کننده قفس مرغ در کشور فعالیت دارند؛ بیشتر شده و در نتیجه توزیع آن توسط مرکز پخش این محصولات انجام گرفته است.

اما یکی از مراکزی که در جایگاه بهترین مرکز پخش انواع قفس مرغ پلاستیکی قرار داشته و بدین ترتیب توسط آن می توانید چنین قفس هایی را مورد تهیه قرار دهید؛ مرکز فوق بوده که تمام سعی خود را بر رضایت خریداران متمرکز ساخته و از این رو خدمات شایسته ای از فروش را تقدیم شما عزیزان خواهند کرد:

  • تهیه قفس مرغ پلاستیکی با بهترین کیفیت
  • دسترسی به مناسب ترین قیمت قفس مرغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *