کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

پخش کننده قفس مرغ پلاستیکی درجه یک

مرغ ها یکی از اصلی ترین مواد غذایی و گوشت های سفیدی محسوب می شوند که در سبد غذایی همه ی افراد قرار می گیرند به همین دلیل باید در پرورش و نگهداری آن ها دقت کرد.

یکی از روش هایی که با کمک آن مشکلی برای حمل و نقل مرغ ها به وجود نمی آید استفاده از قفس های پلاستیکی است که انواع مختلفی دارد.

امروزه به دلیل افزایش مصرف و خرید مرغ و به طبع آن افزایش تولید و پرورش این پرنده تعداد پخش کننده های قفس مرغ پلاستیکی درجه یک نیز افزایش پیدا کرده است.

پخش کننده قفس مرغ پلاستیکی درجه یک

بررسی مشخصات ظاهری انواع قفس مرغ پلاستیکی

بررسی مشخصات ظاهری انواع قفس مرغ پلاستیکی در زمینه ی بررسی مشخصات ظاهری انواع قفس مرغ پلاستیکی می توان گفت که این محصول دارای ویژگی های زیر می باشد:

  1. دارای سیستم هایی است که به راحتی کود را جمع آوری می کند و از کثیفی محیط جلوگیری می کند.
  2. دیواره های توری دارد که با کمک آن ها نور به همه ی اطراف قفس تابیده می شود و سبب تهویه ی مناسب می شود.
  3. درب های کشویی در داخل آن تعبیه شده است که سبب امنیت و حفاظت بیشتر این پرندگان می شود و دارای قفل مناسبی برای بسته شدن بهتر و محکم تر درب قفس است.
  4. دارای محافظ های مقاومی برای جلوگیری از ورود مرغ ها به قسمت تخم مرغ جمع کنی می شود و از ایجاد آلودگی هم جلوگیری می کند.
  5. یک قطعه ی پلاستیکی در زیر این قفس ها وجود دارد که تخم مرغ ها را به نقاله انتقال می دهد و باعث می شود که تخم مرغ ها زیر دیواره ها گیر نکنند.
  6. دارای ناودان های دانه خوری با ضخامت های مناسب هستند و زیاد هستند که جنس آن ها از ورق های آهنی می باشد.
  7. قفس مرغ زنده باید دارای حفره ها و سوراخ هایی باشد تا هوا به خوبی از داخل آن عبور کند تا هم سبب تنفس بهتر مرغ ها شود و هم بوی کمتری در محیط پخش شود.
  8. دانه خوری هایی که در داخل قفس ها وجود دارد دارای عمق زیادی هستند تا از سرریز شدن دانه ها به بیرون جلوگیری کنند.
  9. این قفس ها از پلاستیک های بسیار مقاوم و چند لایه ساخته می شوند و طول عمر زیادی دارند.

تولید کننده قفس مرغ پلاستیکی ايران

تولید کننده قفس مرغ پلاستیکی ايران کشور ایران به عنوان تولید کننده قفس مرغ پلاستیکی می باشد و بهترین و باکیفیت ترین نوع این قفس ها را تولید می کند و با بهترین و مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

شما می توانید برای خرید این محصول به این فروشگاه اینترنتی که به فروش محصولات تولیدی قفس مرغ ایرانی می پردازد مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *