کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

پخش کننده سبد حمل مرغ کشتارگاهی تبریز

مرغ های بسته بندی شده در کشتارگاه باید در سطح فروشگاه ها توزیع ‌شوند و بنابراین باید در ظرف های مخصوصی قرار داده شوند. استفاده از سبد حمل مرغ کشتارگاهی بهترین راه برای توزیع مناسب مرغ کشتار بین فروشگاه ها می باشد. این سبدها دارای وزن های متفاوتی هستند. علت تفاوت وزن سبدهای حمل مرغ کشتارگاهی در چیست و چگونه می توان این نوع قفس ها را تهیه نمود؟

پخش کننده سبد حمل مرغ کشتارگاهی تبریز

همه چیز درباره وزن سبد حمل مرغ کشتارگاهی

همه چیز درباره وزن سبد حمل مرغ کشتارگاهی

پس از پایان دوره پرورش مرغ ها به وسیله قفس های مخصوص  این پرندگان به کشتارگاه رفته و پس از عملیات کشتار و تمیز کردن لاشه در بسته بندی های مخصوص قرار می گیرند. مرحله بعدی توزیع مرغ کشتار به مصرف کننده در سطح شهر می باشد.

همه سبد های حمل مرغ کشتارگاهی دارای ابعاد یکسان می باشند با این وجود مشاهده می شود که وزن این سبد ها با هم اختلافاتی دارد. وزن این سبد ها در دامنه بین 1700 گرم تا 2000 گرم  می باشند ولی اکثر آنها وزنه  بین 1700 گرم و 1800 گرم را دارا هستند.

وزن سبد مرغ بستگی به میزان تراکم مواد پلی اتیلنی به کار رفته در آن دارد. هرچه تراکم مواد پلی اتیلنی بیشتر باشد استحکام سبد بیشتر بوده و در نتیجه وزن آن نیز بیشتر خواهد بود. 

البته باید این نکته را هم در نظر داشت که این سبد مرغ پلاستیکی حالت شبکه ای و توری دارند و هر چه میزان منافذ این سبد ها بیشتر باشند وزن آنها سبک تر و ممکن است استحکام آنها کمتر باشد.

گاهی در تهیه این سبد ها از مواد پلاستیکی بازیافتی استفاده می شود این مسئله موجب می شود که وزن قفس کمتر بوده و در نتیجه استحکام آن نیز پایین باشد. البته توجه به این نکته هم ضروری است که وزن بیش از حد این سبد ها  ممکن است حمل و جابجایی آن ها را مشکل تر سازد بنابراین باید در وزن مناسب و استاندارد تولید شوند.

مرکز خرید سبد حمل مرغ کشتارگاهی در کشور

مرکز خرید سبد حمل مرغ کشتارگاهی در کشور

تهیه سبد حمل مرغ کشتارگاهی برای عاملان توزیع مرغ کشتار روز از کشتارگاه های طیور به فروشگاه های و سوپر مارکت های سطح شهر بسیار ضروری می باشد. همچنین کسانی که در زمینه صادرات این محصول به کشورهای دیگر فعال هستند نیاز به این گونه سبد ها را باید به نحوی تامین کنند.

خریداران این محصول می توانند جهت تهیه آن با مرکز فروش سبد مرغ کشتارگاهی ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این محصول و آگاهی از قیمت روز آن نسبت به خرید سبد مرغ اقدام نمایند تا در اسرع وقت به آدرس اعلامی آن ها ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *