کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

وارد کننده قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در کشور

همان طور که مستحضر هستید در زمینه پرورش طیور از ابزار های مختلف کمک گرفته می ‌شود که هر یک از آنها با توجه به ساختاری که دارند کاربردی مختص به خود، پیدا می کنند. قفس حمل مرغ پلی اتیلنی یکی از بهترین ابزار های پرکاربرد در این صنعت می باشد که به صورت تولید شده در برند های داخلی و همچنین توسط وارد کننده ها در کشور تامین می‌شود.

وارد کننده قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در کشور

۳ نکته مهم قفس حمل مرغ پلی اتیلنی

۳ نکته مهم قفس حمل مرغ پلی اتیلنی قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در گروه بهترین ابزارهای به کار گرفته شده در صنعت پرورش طیور است که می ‌تواند در این صنعت بیشترین کارآیی را داشته باشد.

قفس مرغ پلی اتیلنی دارای خاصیت ها و ویژگی های منحصر به فردی است که استفاده از آنها  را نسبت به دیگر نمونه ها در این زمینه متمایز ساخته است. از مهمترین ویژگی ها و مشخصات قفس مرغ پلی اتیلنی به سه مورد زیر اشاره می‌کنیم:

  1. دارای وزن سبک
  2. دارای تنوع در اندازه و ابعاد
  3. دارای قابلیت شستشو و ضد عفونی کننده

قفس مرغ پلی اتیلنی در طرح های مختلفی  تولید می شود که در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قفس حمل مرغ با طرح لانه زنبوری
  • قفس حمل مرغ با طرح شبکه ای
  • قفس حمل مرغ با طرح توری دور بسته

مرکز خرید قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در کشور

مرکز خرید قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در کشور ساخت قفس مرغ پلی اتیلنی به کمک پلیمر های ارزان قیمت پلی اتیلن انجام می پذیرد. این محصولات در راستای قیمت ارزان که دارند از ویژگی ‌ها و مشخصات منحصر به فردی برخوردار می باشند که استفاده از آنها برای حمل مرغ زنده و کشته  مناسب می‌ باشد.

در راستای کاربرد های ویژه ای که برای قفس مرغ وجود دارد، این محصولات در بازار با نام ‌های قفس مرغ جوجه، مرغ قفس مرغ گوشتی،  قفس مرغ تخم گذار و  قفس مرغ کشته به مشتریان معرفی می‌ شوند.

در مرکز خرید قفس مرغ در کشور این محصول در سایز ها و ابعاد مختلفی معرفی می گردد که طبق استاندارد های مشخص شده در این زمینه تولید شدند.

از قفس  مرغ پلی اتیلنی برای  جا به جایی مرغ های کشته شده نیز استفاده می شود زیرا مواد اولیه این محصولات دارای خاصیت غیر سمی و بهداشتی است و از بروز هر گونه آلودگی و میکروبی در این زمینه جلوگیری می کند.

نحوه ساخت قفس حمل مرغ پلی اتیلنی به کمک فرآیند های قالبی گذار دورانی انجام می پذیرد و در راستای ارزان بودن این فرایند های تولیدی، محصولات تولید شده پلی اتیلن از قیمت فروش ارزان و پایینی برخوردار می باشد. در واقع یکی از عمده دلایل کاربرد گسترده این محصول همین پارامتر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *