کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

واردات قفس حمل جوجه با کیفیت مناسب

واردات قفس حمل جوجه از کشور های اروپایی به داخل کشور صورت می پذیرد و کیفیت آن بستگی به نوع قفس تولید شده و درجه بندی مواد در کشور مبدا دارد. می توان گفت جنس تور یا فلز قفس ها به نوع آلیاژ به کار رفته در آنها دارد و هر قفس دارای مزایا و معایبی است. قفس حمل جوجه درجه یک همچنین توسط تولیدکنندگان داخلی در کشور انجام می‌شود.

واردات قفس حمل جوجه با کیفیت مناسب

راهنمای انتخاب قفس حمل جوجه درجه یک

راهنمای انتخاب قفس حمل جوجه درجه یک انتخاب یک قفس حمل جوجه مناسب همواره دغدغه مهمی برای افرادی می باشد که به پرورش پرندگان زینتی و حیوانات خانگی می پردازند این افراد غالباً به دنبال قفس هایی با آلیاژ های مقاوم و بادوام در برابر عوامل فیزیکی محیطی می باشند.

یک قفس جوجه درجه یک باید دارای استحکام کافی در ساختار آلیاژ باشد که مقاوم در برابر نم و رطوبت باشد و دچار زنگ زدگی و فرسودگی نشود همچنین دارای فضای مشبک و قابل شستشو باشد.

انواع قفس جوجه از نظر نوع شامل قفس مرغ یا قفس های مشبک توری، قفس های متوسط برای پرندگان زینتی از قبیل قناری و بلبل و قفس های بزرگتر با ساختمان فلزی برای نگهداری حیوانات بزرگ تر نظیر خرگوش، سنجاب و … می باشند.

بهترین  قفس تولید شده قفس جوجه ایران می باشد که دارای استحکام کافی در ساختار و تولید شده توسط نیروهای متخصص ایرانی می باشد این کالا بسیار با کیفیت و ساخته شده از مرغوبترین فلزات است.

 شرکت قفس جوجه در ایران همواره سعی دارد تا با محصولات خارجی مشابه رقابت داشته باشد و اگر شرکت های ایرانی بخواهند سهم زیادی در بازار داخلی داشته باشند باید کیفیت و قیمت مناسب را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

خرید عمده قفس حمل جوجه ارزان

خرید عمده قفس حمل جوجه ارزان برای خرید عمده قفس حمل جوجه باید این قفس ها را از از تولیدکنندگان عمده خریداری نمود همچنین قیمت قفس جوجه با توجه به تولیدات داخل و شرایط اقتصادی فعلی کشور دارای قیمت ثابتی نمی‌باشد عواملی نظیر آلیاژ مورد استفاده در ساختمان قفس، توری و شبکه های آن، ابعاد و اندازه قفس در قیمت آن دخیل می باشند.

کشور ما با دارا بودن بیشترین معادن فلزات قادر است قفس های با کیفیت و مقاوم جهت نگهداری حیوانات و پرندگان زینتی حتی با کیفت تر نسبت به نمونه های مشابه خارجی تولید کند این قفس ها در سایز ها و اندازه های گوناگون طراحی می گردند و پس از ارزیابی و کنترل کیفی در کارخانه نهایتا به بازار داخلی عرضه می شوند.

امروزه کشور ما با وجود ماشین آلات پیشرفته و بالا رفتن سرعت خط تولید کارخانه ها قادر است ضمن برطرف سازی نیاز داخلی مازاد محصولات تولید شده را به کشورهای همسایه نظیر عراق، پاکستان، افغانستان صادرات کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *