کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

واردات انواع قفس حمل مرغ کشته با کیفیت

قفس حمل مرغ کشته را می توان یکی از ابزارهای کارآمد و مؤثر برای جابجایی انواع مرغ کشتارگاهی قلمداد کرد که به وسیله آن روزانه هزاران تن مرغ را به محل فروش انتقال می دهند. اغلب این قفس ها پلاستیکی بوده و به همین دلیل دارای وزن بسیار کمی هستند و به آسانی می توان برای حمل و نقل مرغ ها از این وسیله استفاده کرد و امروزه انواع قفس حمل مرغ وارداتی با کیفیتی بسیار خوب در کشور موجود می باشد و فروش بسیار خوبی دارد.

واردات انواع قفس حمل مرغ کشته با کیفیت

اندازه های مختلف انواع قفس حمل مرغ کشته

اندازه های مختلف انواع قفس حمل مرغ کشته انواع قفس مرغ کشتارگاهی در سایز و اندازه های مختلف کوچک، متوسط، بزرگ با ارتفاع و قطر مختلف تولید می شوند که البته وزن آنها نیز یکسان نبوده و معمولا بالاتر از 1 کیلوگرم وزن دارند و در رنگ بندی های متنوع مانند: قرمز، زرد، مشکی، سفید، نارنجی و سبز و …. تهیه می شوند. این قفس ها طوری طراحی شده اند که قابلیت شستشو را اداشته و در اثر استفاده مکرر دچار خرابی و شکستگی نمی گردند و از مواد اولیه با کیفیت و بهداشتی در ساخت آنها استفاده شده و هیچ گونه آلودگی به مرغ ها وارد نمی شود همچنین جنس اغلب این قفس ها از استیل ضد زنگ و یا پالت های پلاستیکی می باشد و نوع پلاستیکی آن فروش بیشتری دارد.
از ویژگی های قفس مرغ کشتارگاهی خوب می توان به مواردی نظیر ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت، ابعاد استاندارد، دسته های محکم برای حمل و … اشاره کرد. قفس مرغ زنده نیز دارای محفظه هایی است که باعث می شود هوا به خوبی در آن جریان پیدا کند و اندازه آن باید به صورتی باشد که مرغ ها بتوانند به راحتی در آن قرار بگیرند و وزن سبکی داشته باشند تا بتوان به راحتی آن را جابجا کرد و برخی از این سبدها درب دار بوده که از طریق درب ها مرغ ها داخل و خارج می شوند و برخی دیگر نیز دارای دستگیره می باشند.

فروش ویژه قفس حمل مرغ کشته در ایران

فروش ویژه قفس حمل مرغ کشته در ایران فروش قفس مرغ با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در همین مرکز انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید و آنها راهنمایی های لازم را برای خریدی سریع تر به شما ارائه داده تا بتوانید با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاه محصول دلخواه را خریداری کنید.
قیمت قفس مرغ کشته به موارد متعددی بستگی دارد و مواردی همچون کیفیت و جنس این محصول، ویژگی ها و قابلیت ها، ابعاد و اندازه، طرح و مدل، رنگ آن، شرکت سازنده و … بر قیمت این محصول تأثیرگذار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *