کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

واردات انواع قفس حمل مرغ رنگی با کیفیت

قفس حمل مرغ دارای جنس های مختلفی هستند که نوع پلاستیکی آن به علت مزیت های زیادی که دارد دارای مشتریان بیشتری بوده و از فروش بالایی برخوردار می باشد. انواع قفس حمل مرغ رنگی در اندازه های مختلف و با بهترین کیفیت طراحی و تولید می شود.
واردات انواع قفس حمل مرغ رنگی با کیفیت

راهنمای جامع درباره قفس حمل مرغ رنگی

راهنمای جامع درباره قفس حمل مرغ رنگی در هنگام انتخاب و خرید قفس حمل مرغ باید به نکاتی توجه نموده و محصولی متناسب با نیاز و کاربرد خود تهیه نمایید. بهترین جنس آن قفس پلاستیکی می باشد که دارای وزنی سبک بوده و حمل آن به آسانی انجام می شود و قابلیت شستشو نیز دارد و در تولید آن از مواد باکیفیت استفاده شده است و شما با اطمینان خاطر می توانید از این محصول استفاده کنید.

قفس حمل مرغ رنگی از نظر ابعاد، طرح و مدل متفاوت می باشد و این عامل در قیمت این محصول نیز تأثیرگذار است. این روزها قفس مرغ رنگی در طرح های بسیار زیبای شبکه ای، لانه زنبوری و دور بسته طراحی و تولید می شود. ویژگی های این قفس عبارتند از: این محصولات از مواد اولیه مرغوب تهیه می شوند و به راحتی شکسته نمی شوند. این محصول در ابعاد مختلف و مناسب برای حمل یک تا پنج مرغ ساخته می شود و معمولاً برای حمل و نقل راحت تر دارای دسته هایی در دو طرف هستند.

قفس های حمل مرغ از جنس پلی اتیلن درجه یک ساخته می شوند و تنوع رنگ بالایی دارند. با وجود شستشوی مداوم بسیار مقاوم بوده و در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی دارند. ابعاد این قفس ها بسیار متنوع بوده و معمولا به دو و یا چهار بخش جداگانه تقسیم می شوند.
به دلیل اینکه این قفس ها روی هم قرار می گیرند باید دارای شبکه های توری مانند بوده تا هوا به راحتی جریان داشته همچنین نباید دارای زوائدی در لبه های خود باشند تا مرغ ها آسیبی نبینند.

تولید کننده بهترین قفس حمل مرغ رنگی تبریز

تولید کننده بهترین قفس حمل مرغ رنگی تبریز شرکت های تولید قفس مرغ با استفاده از متریال درجه یک و توسط دستگاه های پیشرفته و با بهره وری از پرسنل مجرب در سایزهای متنوع این محصول را تولید می کنند. فروش قفس مرغ با بهترین کیفیت و در اندازهای گوناگون در همین سایت صورت می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات کالا با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.
شایان ذکر است که خرید و فروش در این شرکت فقط به شکل غمده انجام می شود که قیمت پایبن و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند. قیمت قفس مرغ به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی همچون نوع، کیفیت، روش خرید، ابعاد و سایز، طرح و … بر قیمت آن تأثیر گذار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *