کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

واردات انواع قفس حمل مرغ درب دار در کشور

قفس های حمل مرغ در انواع مختلف درب دار، بدون درب، فلزی، چوبی و … در کارخانه ها تولید می شود و یکی از انواع این محصول که طرفداران زیادی دارد، قفس حمل مرغ درب دار است که معمولا از جنس پلاستیک مرغوب و درجه یک ساخته می شود و به همین علت از دوام و عمر طولانی برخوردار می باشد. این قفس ها دارای رنگبندی متنوع و بسیار زیبایی هستند که مشتری با توجه به نیاز خود می تواند محصول مورد نظر را انتخاب نماید.

واردات انواع قفس حمل مرغ درب دار در کشور

جنس قفس حمل مرغ درب دار از چیست؟

جنس قفس حمل مرغ درب دار از چیست؟ قفس های حمل مختلف دارای جنس های متنوعی هستند که قفس حمل مرغ پلاستیکی به دلیل وزن سبک و جابجایی راحت متقاضیان زیادی داشته و بسیاری از صاحبان مرغداری ها این محصول را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب خریداری می کنند.

در کارخانه های تولید کننده انواع سبد پلاستیکی حمل مرغ از بهترین مواد پلی اتیلنی توسط تجهیزات پیشرفته و مدرن ساخته می شوند و این محصول در طرح، رنگ و ابعاد متفاوتی ارائه می گردد. جنس قفس مرغ درب دار از پلاستیک با کیفیت بوده که دارای ابعاد مختلفی می باشد.

ویژگی های قفس مرغ کشتارگاهی چیست؟ این محصول به سادگی شکسته نمی شود و مقاومت خوبی دارد. دارای منافذ متعددی است که باعث می شود هوا به خوبی در آن جریان داشته باشد. طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و شکیلی دارد. این قفس ها هیچ گونه ضایعات و لبه های تیز و اضافی ندارند. دارای قیمت مناسبی بوده و در مقابل ضربه مقاوم می باشند.

عرضه کننده قفس حمل مرغ درب دار درجه یک

عرضه کننده قفس حمل مرغ درب دار درجه یک عرضه کننده قفس حمل مرغ درب دار درجه یک را با کمی تحقیق و جستجو می توانید به آسانی پیدا نمایید. یکی از مراکز و فروش قفس مرغ همین مرکز می باشد که این محصول را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در اختیار مشتری قرار می دهد. ارائه محصولی باکیفیت و درجه یک، صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، تسریع و سهولت در خرید، ثبت سفارش کالا در هر ساعت از شبانه روز و … از مزیای خرید از این مرکز می باشد.

تولید قفس مرغ درب دار در مدل های متنوع شبکه ای، سبد حمل مرغ لانه زنبوری و … انجام می شود و این سبدها از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند و قیمت این محصول با توجه به جنس مواد استفاده شده در آن، طرح و رنگ، سایز و ابعاد، ضخامت، برند و شرکت تولید کننده،  روش خرید و … متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *