کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

نمایندگی پخش قفس حمل مرغ رنگی در تبریز

پس از پایان دوره پرورش مرغ ها در سالن پرورش و رسیدن وزن آنها به سن کشتار و یا پایان دوره تخم گذاری، فرآیند حمل و انتقال آنها به کشتارگاه صورت می گیرد. چنانچه فرآیند حمل با استفاده از ابزار مناسب صورت نگیرد صدمات فیزیکی به مرغ ها وارد شده و بازار پسندی لاشه به شدت کاهش می یابد. یکی از ابزارهای مناسب انتقال مرغ استفاده از قفس حمل مرغ است. منظور از قفس حمل مرغ رنگی چیست و قیمت روز این محصول چقدر است؟

نمایندگی پخش قفس حمل مرغ رنگی در تبریز

منظور از قفس حمل مرغ رنگی چیست؟

منظور از قفس حمل مرغ رنگی چیست؟

برای انتقال مناسب و سالم مرغ ها به کشتارگاه یا هر مکان دیگر از قفس مرغ زنده با ابعاد و وزن استاندارد استفاده می شود. این قفس ها به صورت شبکه ای بوده تا هوا به راحتی در اختیار مرغ ها قرار گیرد. از طرفی ابعاد این قفس ها به شکلی است که با قرار دادن تعداد مشخصی مرغ درون آن، هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نمی شود.

در گذشته این قفس ها تک رنگ بودند و درب و بدنه قفس از یک رنگ ساخته می شدند. امروزه با ورود تکنولوژی مواد پلی اتیلنی و انواع رنگ های این مواد می توان به راحتی همه نوع مواد پلاستیکی رنگی تولید کرد.

منظور از قفس حمل مرغ رنگی در واقع رنگ به کار رفته در آن است. امروزه تولید قفس مرغ در انواع رنگ های سفید، نارنجی، زرد، آبی و سایر رنگ ها ساخته می شوند و به همین دلیل به آنها قفس حمل مرغ رنگی می گویند.

حتی جدیدا برای مشخص بودن محل دقیق درب این قفس ها، رنگ بدنه و درب آنها متفاوت ساخته می شود تا سرعت عمل استفاده از آنها برای قرار دادن مرغ ها بیشتر باشد و به این ترتیب در هزینه های کارگری صرفه جویی شود.

قیمت روز قفس حمل مرغ رنگی در کشور

قیمت روز قفس حمل مرغ رنگی در کشور قفس های مرغ رنگی کاربرد بسیار زیادی در نقل و انتقال مرغ ها به مکان های مختلف دارند. کشتارگاه های طیور و واسطه های خرید مرغ زنده از مرغداران عمده ترین خریداران قفس مرغ رنگی می باشند.

همچنین کسانی که در زمینه صادرات این نوع محصولات به کشورهای دیگر فعال هستند از جمله مشتریان عمده این نوع قفس ها به شمار می آیند.

جهت اطلاع از قیمت قفس مرغ رنگی  و سایر مشخصات این محصول می توانید با کارشناس فروش ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را اعلام نمایید تا سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم ارسال شود.

سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه خرید عمده بوده و بنابراین می توانید با قیمت ارزان تری آن را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *