کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

نمایندگی قفس حمل مرغ درب دار در شیراز

قفس حمل مرغ درب دار یکی از نیاز های حائز اهمیت برای دست اندرکاران این عرصه است. باید ویژگی ها و استاندارد های لازم برای این قفس ها اعمال و رعایت شود تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

نمایندگی قفس حمل مرغ درب دار در شیراز

میزان ظرفیت قفس حمل مرغ درب دار

میزان ظرفیت قفس حمل مرغ درب دار یک شرکت قفس مرغ باید برای فروش قفس مرغ های خود به نکاتی دقت کنند:

پرندگان به طور مداوم در قفس هایی درون یک مخزن قرار می گیرند. در هنگام خرید قفس یا تجهیزات جدید، ساختمانهای جدید یا ساختمانهای موجود اصلاح شده، باید در مورد جنبه های رفاهی کار کرده باشند.

کلیه وسایلی که مرغداری ها به آنها دسترسی دارند باید برای جلوگیری از آسیب دیدگی و درد در پرندگان طراحی و نگهداری شوند. کف، سایر سطوح، اتصالات و تجهیزات باید به گونه ای طراحی شده، ساخته و نگهداری شوند که خطر آسیب دیدگی و بیماری را به حداقل برساند و از پرندگان به اندازه کافی پشتیبانی کند.

مرغ باید در برابر شرایط شدید آب و هوا از جمله پیش نویس در هوای سرد محافظت شود. سیستم های نوین دامپروری و مسکن، که رفاه پرندگان را تقویت می کند، باید مورد تشویق قرار گرفته و در تولید تخم مرغ تجاری به عنوان عملی استفاده شود.

چک کردن پرندگان: فراوانی و سطح بازرسی باید متناسب با خطر رفاه پرندگان باشد، اما یک بازرسی کامل از رفاه باید حداقل یک بار در روز انجام شود. پرندگان جوان در پرورش دهندگان باید حداقل 24 بار در هر 24 ساعت مورد بازرسی قرار گیرند و اقدامات لازم برای اصلاح نواقص در دامپروری انجام شود.

عرضه کننده قفس حمل مرغ درب دار

عرضه کننده قفس حمل مرغ درب دار در این بازرسی ها مناطق زیر نیاز به توجه کامل دارند :

سلامتی پرندگان، آسیب دیدگی، رفتارهایی که نشان دهنده یک مشکل هستند، خوراک، آب، تهویه و روشنایی. برای اطمینان از دسترسی پرندگان به خوراک و آب، باید سیستم های تغذیه و آب دهی حداقل یک بار در روز بررسی شود.

در جائی که پرندگان گرفتار شده اند، باید فوراً (در صورت گرفتار شدن) آزاد شوند و در صورت لزوم، اقدامات اصلاحی برای جلوگیری از عود مجدد این وضعیت انجام شود. پرندگان مرده و زخمی باید بدون تأخیر برای دفع یا درمان مناسب جدا شوند.

پرندگان مرده باید سریع و بهداشتی از بین بروند. همچنین باید علائم بیماری عفونی و اقدامات مناسب که به موقع انجام شود، طیور را به طور مرتب بررسی کرد. برای اثبات انگل باید طیور به طور مرتب بررسی شود و باید درمان مؤثر انجام شود.

پرندگان با بیماری غیرقابل تحمل یا ناهنجاری قابل توجه باید از گله خارج شده و از بین بروند انسانی در اسرع وقت. جابجایی گردن روشی قابل قبول برای تخریب انسانی است به شرط آنکه با شایستگی انجام شود.

سوابق عوارض، مرگ و میر، معالجه داده شده و پاسخ به درمان باید برای کمک به تحقیقات بیماری حفظ شود. داروها باید فقط مطابق با دستورالعمل های سازنده استفاده شوند، مگر اینکه توصیه های حرفه ای برای تغییر جهت ارائه شده باشد.

در هنگام بازرسی از طیور ، شدت نور روی پرندگان باید کافی باشد تا پرندگان به طور کامل بررسی شوند و هر مشکلی شناسایی شود. در حین بازرسی طیور ، ممکن است شدت نور لازم باشد (مثلاً با استفاده از مشعل یا روشن کردن روشنایی کلی در ریخته شده).
انواع قفس مرغ و تنوع ظرفیت قفس مرغ توسط تولید کنندگان تامین شده اند و نیاز مشتریان را برآورده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *