کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

مرکز فروش قفس حمل مرغ کشته در شیراز

قفس حمل مرغ کشته به صورت عمده و با قیمت های مناسب توسط این فروشگاه که یکی از مراکز فروش شهر شیراز می باشد به بازار عرضه می شود. این نمایندگی محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای در اختیار مصرف کنندگان قرار داده و از این رو هزینه های مازاد از قیمت نهایی محصول برداشته شده و خریداران می توانند خریدی به صرفه و اقتصادی داشته باشند.

محصولات از تنوع زیادی برخوردار هستند. انواع قفس در ابعاد، وزن و رنگ بندی مختلف که هر خریداری می تواند با توجه به نیاز خود محصول مناسب را خریداری نماید.

مرکز فروش قفس حمل مرغ کشته در شیراز

سوالات متداول درباره قفس حمل مرغ کشته

سوالات متداول درباره قفس حمل مرغ کشته خرید قفس مرغ کشته نیازمند داشتن اطلاعات کافی در رابطه با این محصولات می باشد، تا انتخاب به درستی صورت گرفته و دقیقا هماهنگ با نیاز ما باشد. سوالات متداولی که اغلب درباره انواع قفس مرغ پرسیده می شود و نیازمند پاسخی شایسته است عبارتند از:

  • جنس این قفس ها از چه نوعی است و دوام و ماندگاری آنها تا چه مدت است؟
  • قفس های عرضه شده، توان حمل و جابجایی چه تعداد مرغ را داشته و به عبارتی دیگر ظرفیت قفس به چه میزانی است؟ 
  • امکان جابجایی راحت قفس وجود دارد یا خیر، در واقع وزن محصول به چه میزان است؟ سبک بوده یا سنگین وزن است و…
  • با توجه به اینکه این قفس ها جهت حمل مرغ کشته می باشند آیا امکان شستشوی راحت قفس وجود دارد یا خیر؟
  • قیمت محصول متناسب با قابلیت های قفس و بودجه خریداران می باشد؟

خرید مستقیم انواع قفس حمل مرغ کشته

خرید مستقیم انواع قفس حمل مرغ کشته فروشگاه قفس مرغ، انواع قفس مخصوص جابجایی مرغ های زنده و کشته را در بهترین سطح کیفی ممکن به خریداران عرضه می کند. این فروشگاه جهت کسب رضایت مشتریان خود و جلب اعتماد آنها سعی کرده تا حد امکان محصولی را در اختیارشان قرار دهد که علاوه بر قابلیت های مورد نظر هر خریدار، از قیمت های مناسبی نیز برخوردار باشند.

از این روست که محصولات بعد از تولید به صورت مستقیم و با قیمت هایی کاملا منصفانه به دست مشتریان می رسد. این حرکت باعث رشد چشمگیر سفارشات شده و همه روزه افراد زیادی به دلیل کیفیت قابل قبول و قیمت های بسیار مناسب از سر تا سر ایران سفارشاتی مبنی بر خرید این محصولات ثبت می نمایند.

فروشگاه به صورت آنلاین آماده خدمت رسانی به عزیزانی است که در زمینه مرغداری در حال فعالیت هستند و این محصولات یکی از ملزومات کاری آنان است. این افراد با توجه به شرایطی که دارند می توانند به صورت عمده خرید خود را انجام دهند و محصولات را با قیمت هایی به صرفه تر تهیه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *