کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

مرکز فروش قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در کشور

پس از پایان دوره پرورش مرغ ها باید به کشتارگاه ارسال شوند تا طی مراحل کشتار بسته بندی شده و به مراکز توزیع ارسال شوند. ابزار مورد استفاده برای این نقل و انتقال باید به گونه ای باشد که به مرغ زنده ‏و یا بسته بندی شده  لطمه ای وارد نشود چون باعث کاهش کیفیت لاشه می‌گردد. با توسعه صنایع پتروشیمی استفاده از مواد پلی اتیلنی در تولید قفس های حمل مرغ افزایش یافت. این قفس ها از استحکام کافی برخوردار بوده و در ضمن قیمت مناسبی نیز داشتند نمونه های مختلف قفس حمل مرغ پلی اتیلنی کدامند و از کجا می توان قیمت این نوع قفس ها را به دست آورد.

مرکز فروش قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در کشور

نمونه های مختلف قفس حمل مرغ پلی اتیلنی

نمونه های مختلف قفس حمل مرغ پلی اتیلنی

نمونه های مختلف قفس های حمل مرغ با توجه به نوع کاربرد آنها به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از :

  • قفس ویژه حمل مرغ زنده از واحد پرورش تا کشتارگاه
  • قفس ویژه حمل مرغ کشتار به مراکز توزیع آن

وجه اشتراک همه نمونه های قفس مرغ ایران جنس پلی اتیلنی آنها می باشد. این قفس ها در ابعاد و رنگ های مختلف به بازار عرضه شده اند.

قفس های ویژه حمل مرغ از مرغداری به کشتارگاه کاملا بسته بوده و در قسمت بالا دارای درب می باشند. این قفس ها حالت توری و شبکه ای دارند تا حین انتقال مرغ ها هوای کافی به مرغ ها برسد. این قفس ها دارای ابعاد استانداردی بوده تفاوت آنها در رنگ و یا نوع درب آنها می باشد.

نوع دیگر قفس ها که به قفس مرغ رنگی حمل مرغ معروف هستند برای انتقال مرغ های بسته بندی شده از کشتارگاه به مراکز فروش این محصول می باشد. این قفس ها رو باز بوده و برای خروج مایعات ناشی از شستشوی آنها به صورت شبکه ای ساخته می شوند. ابعاد این قفس ها با توجه به ظرفیت نگه داری تعداد مرغ قرار گرفته در آنها نسبت به نوع قبلی دارای تنوع بیشتری است.

قیمت انواع قفس حمل مرغ پلی اتیلنی مرغوب

قیمت انواع قفس حمل مرغ پلی اتیلنی مرغوب

چنانچه در زمینه حمل و انتقال مرغ از واحدهای پرورش طیور به کشتارگاه و یا انتقال مرغ بسته بندی شده از کشتارگاه به مراکز توزیع فعال هستید. همچنین اگر صادرات انواع قفس حمل مرغ پلی اتیلنی را به کشورهای همسایه انجام می دهید می‌توانید جهت خرید قفس مرغ با کارشناس فروش ارتباط برقرار نموده و ضمن آگاهی از انواع مختلف این محصول و قیمت قفس مرغ سفارش خود را اعلام نمایید.

با توجه به جنس پلاستیکی این قفس ها حمل آنها با استفاده از وسایل نقلیه مناسب انجام گرفته تا سفارش شما در نهایت سلامت و کیفیت به دستتان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *