کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

مرکز فروش قفس حمل مرغ زنده در تبریز

امروزه برای حمل و جابجایی مرغ های زنده جهت سهولت از قفس حمل مرغ زنده  استفاده می کنند چرا که مرغ زنده قدرت حرکت داشته و قابل کنترل نیست، اما در صورت استفاده قفس حمل مرغ زنده می توان تعداد زیادی مرغ را به صورت همزمان و به راحتی جابجا کرد، مرکز فروش این محصول در تبریز در خدمت متقاضیان گرامی می باشد. 

مرکز فروش قفس حمل مرغ زنده در تبریز

همه چیز درباره قفس حمل مرغ زنده

همه چیز درباره قفس حمل مرغ زنده در زمان های نه چندان قدیم حتی امروزه گاها افرادی را که در زمینه خرید و فروش مرغ و خروس فعالیت دارند دست پاهای این پرندگان را به هم بسته اند تا آن ها را تحت کنترل گرفته و به راحتی آن ها را جا به جا کنند، دیده ایم. اما این امر برای جا به جایی تعداد زیادی از این پرندگان ممکن نبوده و همچنین موجب آزار و آسیب آن ها نیز می شوند.

امروزه افراد بسیاری شرکت قفس مرغ را راه اندازی کرده اند و جهت سهولت حمل و جابجایی مرغ و انواع پرندگان زنده قفس مرغ را تولید می کنند. مرغ های زنده به علت داشت قدرت حرکت برای اینکه از کنترل خارج نشوند باید در زمان جابجایی و حمل و نقل در سبد های دربسته قرار داده شوند. 

برخی ویژگی های قفس مرغ زنده:

  1. از پلاستیک های مقاوم ساخته شده باشد تا تحمل وزن مرغ ها را در هنگام حمل داشت باشد. 
  2. درب آن باید دارای چفت محکمی باشد تا خوب بسته شود. 
  3. درز های آن به گونه ای باشد که تفس مرغ ها که موجودات زنده ای هستند مشکل نباشد. 
  4. ظرفیت و اندازه ی قفس ها باید با انواع مرغ متناسب باشد. 

قیمت روز قفس حمل مرغ زنده درجه یک

قیمت روز قفس حمل مرغ زنده درجه یک قیمت قفس مرغ به نوع موادی بستگی دارد که در تولید آن به کار رفته است،  و هرچقدر که مواد اولیه ی مورد استفاده در تولید قفس مرغ زنده  مرغوب باشد، کیفیت محصول نهایی نیز خوب و بی رقیب خواهد بود، کیفیت هر محصول در نهایت تعیین کننده ی قیمت قفس مرغ می باشد. 

جنس این قفس اغلب از پلاستیک بوده و همچنین بسیار مقاوم می باشد تا در زمان جا به جایی آسیب ندیده و همچنین تحمل وزن مرغ های زنده را داشته باشد، ظرفیت قفس مرغ  و اندازه های آن مختلف بوده و در تنوع رنگی بسیاری تولید و عرضه می شود. 

این محصول در مراکز و نمایندگی های مربوط و همچنین سایت های اینترنتی در دسترس عموم بوده و افراد می توانند جهت اطلاع از قیمت روز قفس حمل مرغ زنده درجه یک با این مراکز در ارتباط باشند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *