کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

مرکز خرید قفس حمل مرغ کشته در تهران

برای اینکه هر یک از مرغ های کشته داخل کشتارگاه را بتوان به راحتی به فروشگاه مرغ فروشی هدایت کرد؛ لازم است از ابزاری بخصوص در این زمینه کمک گرفته شود. مانند قفس حمل مرغ کشته که در بهترین مرکز خرید این گروه از محصولات، می توان آن را با جنسی مناسب و ارزان مانند قفس مرغ پلاستیکی تهیه نمود.

مرکز خرید قفس حمل مرغ کشته در تهران

قفس حمل مرغ کشته و مدل های آن

قفس حمل مرغ کشته و مدل های آن قفس مرغ کشته را می توان یکی از موثرترین و کارآمدترین ابزارها برای جابجایی و هدایت انواع مرغ کشتارگاهی قلمداد کرد که با وجود آن روزانه چندین هزار تن مرغ را به محل مرغ فروشی و جهت ارائه مرغ خوراکی به خریداران انتقال می دهند.
اغلب این قفس ها از جنس پلاستیکی بوده و از همین رو دارای پایین ترین وزن ممکن می باشند؛ لذا می توان با آنها به آسانی تعداد زیادی از مرغ های کشته شده را حمل نمود.

اما می خواهیم در این قسمت به انواع مدل های موجود از قفس مرغ کیلویی اشاره کنیم که در گزینه های زیر آمده اند:

  1. قفس حمل مرغ مدل عریض: این قفس ها دارای عرض زیادی بوده و به همین دلیل این عنوان را به خود گرفته اند؛ با وجود آنها می توان حجم بالایی از مرغ های مورد نیاز را در معرض جابجایی قرار داد.
  2. قفس حمل مرغ مدل افقی: این قفس ها از طول زیادی برخوردار بوده و بهترین گزینه برای انتقال مرغ ها به شمار می آیند.
  3. قفس حمل مرغ مدل مربعی با عرض و طول یکسان: این قفس ها از اندازه محدودتری برخوردار بوده و از همین رو دارای قیمت ارزان تری هم می باشند؛ منتها فضای کمی را در بر داشته و تا زیر بیست کیلو مرغ را می توان با آنها حمل نمود.

فروشگاه انواع قفس حمل مرغ کشته

فروشگاه انواع قفس حمل مرغ کشته در بهترین و بزرگترین فروشگاه قفس مرغ می توان با انواع مختلفی از این قفس ها از نظر کیفیت و رنگبندی مواجه شد.
چیزی که مسلم می باشد این است که قفس های حمل مرغ با کیفیت، نیاز بهتری را از خریداران تامین کرده و از این رو سعی بیشتری بر عرضه و فروش قفس مرغ مورد نظر شده است.
در واقع قفس هایی که حاوی کیفیت بهتری بوده و بیشتر در معرض فروش قرار گرفته اند؛ دارای چنین مزیت هایی بوده و ضمن اینکه باید گفت با رنگ های متنوع تری هم همراه می باشند:

  • این قفس ها در مقابل حرارت، رطوبت و سایر عوامل، مقاومت بیشتری را از خود بروز می دهند.
  • از دوام و طول عمر بیشتری نسبت به قفس های دیگر برخوردار بوده و امکان نگهداری انواع مرغ کشته شده درون آنها با حفظ موازین بهداشتی، ممکن خواهد بود.
  • ضمن اینکه این قفس ها از امکان شستشوی بهتری هم برخوردار می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *