کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

مرکز خرید قفس حمل مرغ پلاستیکی در تبریز

قفس حمل مرغ پلاستیکی از جمله ابزار مورد نیاز در فرآیند حمل و نقل طیور محسوب می شود که در انواع متنوعی تولید می شود. تولید کنندگان این محصول سعی دارند تا انواع قفس های حمل مرغ را در بالاترین درجه کیفی تولید و عرضه کنند. تبریز از جمله استان ‌هایی است که در آن مراکز تولیدی متعددی در حوزه تولید انواع سبد های حمل مرغ فعالیت دارند و کیفیت محصولاتشان در بازار داخلی شناخته شده است.

مرکز خرید قفس حمل مرغ پلاستیکی در تبریز

آشنایی مختصری با انواع قفس حمل مرغ پلاستیکی

آشنایی مختصری با انواع قفس حمل مرغ پلاستیکی قفس مرغ پلاستیکی از جمله یکی از رایج ترین و پر مصرف ترین انواع قفس های حمل مرغ به حساب می ‌آید و بر اساس فاکتور های مختلفی در انواع متنوع تولید می شود.

از جمله عواملی که باعث تنوع در این محصول می‌ شود، ظرفیت قفس مرغ است که این عامل نیز ابعاد و اندازه انواع سبد ها را تحت تاثیر قرار می دهد. به طور کلی انواع قفس حمل مرغ با توجه به ابعادی که دارند، می ‌توانند بین ۱ تا ۵ مرغ را در خود جای دهند.

همچنین این قفس ها در دو نوع دو درب و تک درب تولید می ‌شوند که معمولاً نمونه‌ های دوب این محصول طرفداران بیشتری دارند زیرا موجب می شوند تا فرایند ورود و خروج مرغ ها به راحتی صورت گیرد.

نوع کاربری سبد های پلاستیکی مرغ نیز از جمله فاکتور هایی است که موجب می ‌شود این محصولات در انواع مختلفی تولید شوند. به طور مثال برخی از نمونه این سبد ها مخصوص مرغ های زنده طراحی شده است و ساختار آن ها به گونه‌ ای است که مرغ ها نتوانند از سبد خارج شوند.

همچنین بدنه این نوع سبد ها دارای منافذی است که امکان ورود و خروج هوا را به داخل سبد فراهم می کند و مانع از خروج طیور به بیرون می شود.

نمونه دیگری از این محصولات، مخصوص حمل مرغ های کشته شده طراحی شده اند. این سبد ها فاقد درب می باشند و دارای دستگیره هایی هستند که افراد بتوانند با استفاده از آن ها به راحتی سبد را جا به جا کنند.

قیمت روز قفس حمل مرغ پلاستیکی

قیمت روز قفس حمل مرغ پلاستیکی قیمت قفس مرغ از جمله فاکتور هایی است که همواره مورد توجه خریداران این محصول قرار می گیرد. در واقع قیمت قفس مرغ به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله یکی از تاثیرگذارترین عوامل در این امر، وزن قفس مرغ می باشد.

هر چقدر وزن این محصول سبک تر باشد، از ارزش بالا تری بهره مند می شود و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. زیرا سبک بودن این محصول موجب می‌ شود تا فرآیند بارگیری و تخلیه مرغ راحت تر انجام شود. لذا تاثیر گذار ترین عامل در تسریع این فرآیند محسوب می‌شود.

از همین جهت قیمت نمونه های سبک این محصول معمولاً بالا تر از نمونه ‌های سنگین‌تر است. البته لازم به ذکر است که علت سبک وزن بودن برخی از انواع این محصولات، وجود مواد اولیه خاصی است که تولید کنندگان در ساختار این محصول به کار برده اند.

قیمت روز سبد حمل مرغ معمولا توسط تولید کننده آن محاسبه و تعیین می شود و در نهایت به نمایندگی های فروش آن ابلاغ می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *