کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

مرکز خرید قفس حمل مرغ زنده مرغوب

پرورش دهندگان انواع مرغ برای نگهداری و پرورش این پرندگان از قفس های مختلف استفاده می ‌کنند. در مرکز خرید انواع قفس، نمونه هایی از قفس حمل مرغ زنده با کیفیت های متفاوت  به مشتریان معرفی می‌شوند. معمولاً مرغوبترین قفس حمل مرغ در نمونه های پلاستیکی و چوبی  تولید می شوند.

مرکز خرید قفس حمل مرغ زنده مرغوب

آشنایی با انواع مختلف قفس حمل مرغ زنده

آشنایی با انواع مختلف قفس حمل مرغ زنده در زمینه معرفی انواع مختلف قفس حمل مرغ زنده می توان گفت این محصولات به کمک مواد اولیه چوبی و پلاستیک ساخته می‌شوند و می ‌توانند در طرح ها و نمونه های متفاوت مورد استفاده قرار بگیرند.

در گذشته برای حمل و نقل مرغ های زنده از کارتون های مخصوص استفاده می کردند که این کارتون ها دارای جنس نامرغوب بودند و در مقابل فشار و  ضربه  مقاومت کمی داشتند.  در راستای این موضوع امروزه انواع قفس های حمل مرغ زنده به کمک مواد پلاستیکی و چوبی تولید می‌شوند. در بین این دو  نوع مواد اولیه،  مواد پلاستیکی جایگاه ویژه تری به خود اختصاص می دهند زیرا در تولید این محصول از مواد پلی اتیلن استفاده می شود.

قفس مرغ پلی اتیلن طیف رنگ بندی بسیار زیادی دارد. یکی از مهمترین شاخصه ها و مزیت های استفاده از انواع قفس مرغ پلی اتیلن این است که در هر بار استفاده می توان به راحتی آن را شستشو و ضدعفونی کرد. بنابراین نتیجه می گیریم که کیفیت این محصول به گونه ای است که تحت فشار و ضربه شکسته نمی‌شود و مقاومت بالایی دارد. قفس مرغ فروشی بیشتر به صورت شبکه توری تولید می‌شود که هوا و اکسیژن مورد نیاز برای مرغ ها از طریق این شبکه های  تامین شود.

فروش ویژه قفس حمل مرغ زنده در همدان

فروش ویژه قفس حمل مرغ زنده در همدان در راستای تقاضای بالا برای خرید انواع قفس مرغ ایران  امروزه تولید این محصول در واحد های تجاری زیادی دیده می‌شود.

تولید قفس مرغ در برند های ایران به کمک تکنولوژی های مدرن و طبق استفاده از  مواد اولیه با کیفیت انجام می‌پذیرد و همانطور که قبلا اشاره کردیم مواد اولیه ای که در تولید این محصولات  به کار گرفته می شود،  پلیمرهای پلی اتیلن هستند که می ‌توانند دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد باشند.

قیمت قفس مرغ ارائه شده در بازار در راستای تنوعی  که در مواد اولیه، برای تولید آن در نظر گرفته می شود، متفاوت است. همچنین قفس های مرغ در طرح های لانه زنبوری، شبکه ای، توری دور بسته تولید می شوند که هر کدام دارای قیمت فروش مخصوصی می باشند. هم چنین استفاده از هر یک از این طرح ها با هدف خاصی صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *