کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

مرکز خرید قفس حمل مرغ زنده در تبریز

قفس حمل مرغ زنده از جمله قفس های می باشد که از جنس های بسیار مقاوم و نشکن ساخته شده اند و توسط آن انواع مرغ های زنده را از مکانی به مکان های دیگر منتقل می نمایند. بسیاری از مراکز پرورش مرغ و مرغداری ها از جمله مصرف کنندگان این محصول می باشند و مرکز خرید قفس حمل مرغ زنده در تبریز و سایر شهرستان ها انواع مختلف این محصول را با کیفیت های متنوع در اختیار مصرف کنندگان می گذارند.

مرکز خرید قفس حمل مرغ زنده در تبریز

آشنایی با انواع قفس حمل مرغ زنده درجه یک

آشنایی با انواع قفس حمل مرغ زنده درجه یک قفس مرغ زنده یکی از نیازهای ضروری مرغداری ها می باشد تا بوسیله آن بتوانند مرغ های پرورشی را به کشتارگاه انتقال داده تا عملیات کشت و بسته بندی آنها صورت گیرد. 

انواع قفس مرغ زنده در جنس های مختلفی تولید می شوند که از معروفترین آنها می توان به قفس حمل مرغ زنده درب دار پلاستیکی، قفس حمل مرغ زنده بدون درب پلاستیکی، قفس حمل مرغ زنده فلزی درب دار و بدن درب و … اشاره کرد.

معمولا این قفس ها دارای خصوصیات و ویژگی‌های مختلفی می باشند که می توان برخی از مشخصات قفس مرغ زنده را این طور بیان کرد:

  • این قفس ها از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و معمولا از جنس پلاستیک نشکن، فلزی و … هستند تا بتوانند توانایی حمل و جابه جایی مرغ ها را بدون آسیب داشته باشند.
  • قفس حمل مرغ زنده در محیط کاملا بهداشتی تولید می شود تا مانع انتقال هر گونه ویروس و میکروب به مرغ ها شود و سلامت این حیوانات را حفظ نماید.
  • امکان شستشوی این قفس ها با توجه به داشتن شیارهای و درزهای که بر روی این محصول وجود دارد و می توان در صورت کثیفی و لکه شدن این قفس ها آن را به راحتی تمیز نمود.

فروش ویژه قفس حمل مرغ زنده در کشور

فروش ویژه قفس حمل مرغ زنده در کشور گوشت مرغ از جمله مواد غذایی مورد نیاز جامعه می باشد چرا که مصرف بالایی در کشور دارد به همین منظور مرغداری های گوناگونی در سطح کشور به پرورش مرغ های مختلف می پردازند که برای حمل و جابه جایی آنها جهت کشتار و ذبحشان به قفس های حمل مرغ نیاز است.

تولید قفس مرغ در کارخانه های سازنده با به کارگیری بهترین مواد انجام می گیرد تا کیفیت بالای بیابند و در مقابل شستشوی مکرر دوام بالای از خود نشان دهند.

بنابراین شرکت قفس مرغ زنده هر ساله به فروش ویژه محصول تولیدی خود به صورت اینترنتی می پردازد و این محصول را به دست مصرف کنندگان آن با کیفیت بالا و قیمتی مناسب می رساند.

فروش اینترنتی این محصول به دلیل راحتی خرید، صرفه جویی در زمان، حذف هزینه هایی جانبی و … بیشتر مورد استقبال مصرف کنندگان قفس مرغ زنده قرار گرفته است.

مشتریان جهت خرید این محصول می توانند با شماره های درج شده درسایت تماس بگیرند و این کالا را در حجم دلخواه خود سفارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *