کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

مرکز خرید قفس حمل مرغ زنده در ایران

قفس حمل مرغ زنده در کشور ما با توجه به فراوانی مواد اولیه پلی اتیلن مرغوب با بهترین کیفیت تولید می شود و ویژگی خاص این محصول استحکام و دوام طولانی آن می باشد که مخصوص حمل مرغ زنده طراحی شده است. تولید کنندگان بسیاری در کشور این محصول را تولید می کنند که با توجه به مرغوبیت محصولات تولید با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. مرکز خرید قفس حمل مرغ زنده در ایران محصولات با کیفیت را با بهترین برند ها با قیمت ویژه و ارزان به صورت عمده به فروش می رسانند.

مرکز خرید قفس حمل مرغ زنده در ایران

مشخصات فیزیکی قفس حمل مرغ زنده

مشخصات فیزیکی قفس حمل مرغ زنده از جمله مشخصات قفس مرغ رنگ آن می باشد که هر قفس دارای دو رنگ می باشد و با سایز های مناسب و کیفیت بسیار عالی مخصوص حمل مرغ زنده طراحی و تولید می شود.

این محصول با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و توسط متخصصین و کارشناسان مجرب با بهترین کیفیت و کارایی تولید می شود و تمامی موارد ایمن سازی آن با رعایت استاندارد های روز دنیا انجام می گیرد.

قفس مرغ زنده را مشتریان می توانند با سلیقه خود نیز سفارش دهند که رنگ و کیفیت، سایز و غیره مطابق با خواسته مشتری انتخاب می شود.

هر چند مرغوبیت مواد اولیه برای تولید این محصول باعث مقاومت و استحکام آن می شود اما این به تنهایی برای مقاوم سازی آن کافی نیست و تولید کنندگان با استفاده از پین های فلزی و پلاستیکی مقاومت این محصول را افزایش می دهند.

قیمت روز قفس حمل مرغ زنده درجه یک

قیمت روز قفس حمل مرغ زنده درجه یک قیمت روز قفس حمل مرغ زنده درجه یک با توجه به موارد مختلفی تعیین می گردد که مهمترین عوامل شامل قیمت مواد اولیه مرغوب، کیفیت محصول تولیدی، برند تولید کننده آن و چگونگی عرضه محصول می باشد. 

قیمت مواد اولیه تاثیر بسیاری در قیمت قفس مرغ دارد و هر چه مواد مرغوب تری برای تولید این محصول به کار گرفته شود به دنبال آن کیفیت محصولات تولیدی بیشتر و قیمت آنها بالاتر می باشد.

برند های مختلفی این محصول را تولید می کنند که مصرف کنندگان با توجه به شناختی که از این برند ها دارند ترجیح می دهند محصولات مورد نیاز را از برند های خاصی خریداری کنند.

برند های برتر با توجه به تقاضای بالا و مرغوبیت محصولاتشان آنها را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند. 

تمامی امکانات و شرایط برای مشتریان فراهم است تا بتوانند بدون هیچ محدودیتی بهترین انتخاب را داشته باشند.

هم اکنون با کیفیت ترین قفس مرغ کشتارگاهی را خریداران عمده می توانند به صورت مستقیم سفارش دهند تا با قیمت ویژه و ارزان برای آنها ارسال گردد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *