کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

مرکز خرید سبد پلاستیکی حمل طیور در ایران

این روزها سبدهای حمل طیور در انواع جنس های گوناگونی همچون پلاستیکی، فلزی، گالوانیزه و چوبی ساخته می شوند و یکی از نمونه های پرفروش این محصول سبد پلاستیکی حمل طیور می باشد، چرا که این نوع سبدها مزیت های زیادی دارند و استفاده از آن برای حمل انواع طیور مناسب تر است و با توجه به کاربرد فراوان، فروش بسیار خوبی داشته و مورد پسند مشتریان زیادی قرار گرفته است.

مرکز خرید سبد پلاستیکی حمل طیور در ایران

ضخامت اصلی سبد پلاستیکی حمل طیور

ضخامت اصلی سبد پلاستیکی حمل طیور ضخامت اصلی سبد پلاستیکی طیور با توجه به ابعاد و اندازه این محصول متفاوت می باشد و این سبدها برای حمل پرندگان مختلفی نظیر جوجه، بلدرچین، مرغ و خروس و … مورزد استفاده قرار می گیرد. استفاده از سبدهای پلاستیکی دارای محاسن فراوانی بوده و این سبدها از بهترین مواد پلی اتیلنی درجه یک ساخته می شوند که بسیار محکم و بادوام بوده و در مقابل شکنندگی و ضربه از مقاومت بالایبی برخوردار می باشند.

ظرفیت سبد پلاستیکی به اندازه آن بستگی دارد و معمولا گنجایش یک تا پنج مرغ را دارند و در تولید این سبدها برای حمل بهتر آنها در دو طرف آن دسته هایی تعبیه شده است و دارای درب بوده که به سادگی باز و بسته می شوند و یک دستگیره مخصوص هم دارد و این محصول دارای سوراخ های متعددی بوده که جریان هوا به راحتی در سبد ها جاری می شود. 
نظافت و شستشو و ضد عفونی کردن این سبدها بسیار راحت و آسان است. امروزه کیفیت بالای سبد پلاستیکی، وزن مطلوب و قیمت مقرون به صرفه و … باعث شده که  این محصول طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور داشته باشد.

تولید کننده سبد پلاستیکی حمل طیور با قيمت مناسب

تولید کننده سبد پلاستیکی حمل طیور با قيمت مناسب تولید سبد پلاستیکی حمل طیور با استفاده از بهترین مواد اولیه و با بهترین کیفیت و توسط دستگاه های مجهز در شرکت های تولید کننده مختلفی انجام می شود و این محصولات دارای طرح های متنوعی بوده و از نظر ابعاد و ضخامت نیز متفاوت بوده و رنگ بندی بسیا زیبا و جذابی دارند.

قیمت سبد پلاستیکی در کارخانه های تولید کننده تعیین می شود و پارامترهای متعددی بر قیمت این محصول مؤثر بوده که می توان به کیفیت مواد به کار رفته در این محصول، سایز، ضخامت، طرح و مدل، روش خرید، برند و شرکت تولید کننده و … اشاره نمود و قیمت در خریدهایی که به شکل عمده انجام می شود، پایین و مقرون به صرفه تر از خرید کلی است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *