کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

قیمت فروش سبد حمل مرغ کشتارگاهی با کیفیت

می دانید قیمت فروش سبد حمل مرغ کشتارگاهی با کیفیت چگونه تعیین می شود؟ این محصولات در چه ابعاد و از چه جنس هایی تولید می گردند؟ درباره سوالات مطرح شده، ما در دو بخش آتی توضیحات مفصلی ارائه می کنیم. برای کسانی که قصد خرید را دارند، توصیه می نماییم که حتماً این نوشته کوتاه را تا پایان بخوانند.

قیمت فروش سبد حمل مرغ کشتارگاهی با کیفیت

مشخصات فیزیکی سبد حمل مرغ کشتارگاهی

مشخصات فیزیکی سبد حمل مرغ کشتارگاهی در بحث انتقال مرغ ها به کشتارگاه، نیاز است تا از ابزار و تجهیزات مناسبی استفاده شود. این گونه خسارت و تلفات پایین می آید و از جانب دیگر، به راحتی انتقال صورت می گیرد. برای همین می خواهیم مشخصات فیزیکی سبد حمل مرغ کشتارگاهی مرغوب را ارائه دهیم تا با در نظر داشت نکات زیر، بهترین ها را تهیه کنید:

  • وزن مناسبی داشته باشد.
  • طوری طراحی شده که مرغ از آن بیرون نیاید.
  • هیچ تیزی و یا برآمدگی که سبب آسیب رسیدن به پرنده شود، در آن دیده نگردد.
  • اندازه های آن بر اساس استاندارد ساخته شده باشد.
  • از بهترین مواد پلاستیکی که تحمل وزن بالا را دارد، آن را تولید کرده باشند.

البته سبد های حمل مرغ به شکل دو تکه ساخته می شوند؛ یعنی بخشی از آن را بدنه و بخش دیگر را درب آن تشکیل می دهد. از سوی دیگر، سبد مرغ کشتارگاهی را امروزه از جنس های پلی اتیلن می سازند که کیفیت منحصر به فردی دارد. با این حساب، می شود به راحتی آن را حمل نمود و از سویی، شستشویی آن نیز راحت است.

قیمت ها نیز بر همین اساس تعیین می گردد. همینطور به این موضوع هم دقت کنید که هر سبد بر اساس وزنی که دارد، می تواند کم یا بیشتر از 7 مرغ را در خود جای دهد. 

فروشنده عمده سبد حمل مرغ کشتارگاهی در ایران

فروشنده عمده سبد حمل مرغ کشتارگاهی در ایران خرید سبد مرغ به شکل کلی و با نرخ های کم امکان پذیر است. برای این منظور، نیاز می باشد تا به معتبرترین فروشنده عمده سبد حمل مرغ کشتارگاهی در ایران سر بزنید. این گونه خواهید توانست که رنگ سبد مرغ را انتخاب کرده و آن را در ابعاد استاندارد تهیه کنید. 

قابل ذکر است که عرضه کننده در سایزهای 74، 53 و 30 سانتیمتری محصول را ارائه می دهد. بهتر است که در حین خرید به کد سبد مرغ هم دقت کنید و به علامت استاندارد و نشان کارخانه را نیز توجه نمایید. در هر حال، سبدهایی از این دست کاربرد بسیار زیادی در مرغداری ها دارند و آنان اصلی ترین مشتریان محسوب می شوند.

ما به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنیم تا جهت تهیه بدون دغدغه چنین محصولاتی، با کیفیت تضمین شده و قیمت های عالی، از طریق راه های ارتباطی که در زیر مشاهده می فرمایید، با فروشنده تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *