کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

قیمت روز سبد حمل مرغ کشتارگاهی در کشور

سبد حمل مرغ کشتارگاهی یکی از اسباب لازم جهت حمل و نقل مرغ ها می باشد، این وسیله در مرغداری ها و کشتارگاه ها بسیار لازم و ضروری است و به همین علت سالانه شمار زیادی از آنها تولید شده و به شکل های مختلف به فروش می رسد. قیمت روز سبد حمل مرغ کشتارگاهی در کشور برای خریداران از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و آگاهی از آن بسیار لازم می باشد. 

قیمت روز سبد حمل مرغ کشتارگاهی در کشور

مشخصات فیزیکی سبد حمل مرغ کشتارگاهی

مشخصات فیزیکی سبد حمل مرغ کشتارگاهی  امروزه افراد زیادی در زمینه تولید سبد مرغ فعالیت دارند و انواع سبد های مختلف مانند انواع سبد مرغ فانتزی و ساده را تولید کرده و وارد بازار می کنند. 

سبد حمل مرغ کشتارگاهی نیز مانند سایر اجناس موجود در بازار دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد و از جمله ی آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • یکی از بارزترین مشخصات سبد مرغ این است که از مواد پلاستیکی و معمولا برای داشتن کیفیت بالا از بهترین مواد پلی اتیلنی در آنها استفاده می شود. 
  • این سبد ها در برابر انواع ضربات یا سقوط احتمالی دارای مقاومت لازم هستند. 
  • سبدهای حمل مرغ دارای فضای کافی برای حمل تعداد کافی مرغ می باشند. 
  • برای سبد ها درب های مناسب تعبیه می شود تا در صورت حمل مرغ زنده درب سبدها به خوبی بسته شود. 
  • سبد ها در مقابل استحکام بالای آنها، به اندازه کافی سبک هم می باشند. 
  • سبد ها معمولا در طراحی های زیبا و در رنگ های مختلف و به صورت فانتزی تولید می شوند. 
  • در ساخت آنها از بهترین پیچ و مهره ها استفاده می شود. 

فروش ویژه سبد حمل مرغ کشتارگاهی

فروش ویژه سبد حمل مرغ کشتارگاهی  سبدها از جمله لوازم ضروری برای حمل طیور مختلف می باشند که از مواد گوناگون و در انواع مختلفی تولید می شوند که از جمله ی آنها می توان به سبد مرغ زنده اشاره داشت که به میزان زیادی مورد توجه قرار گرفته است و در مدل های گوناگونی ساخته می شوند تا به خوبی پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشند.  

امروزه به علت فعالیت واحدهای پرورش طیور زیادی در سطح کشور نیاز به سبدهای حمل مرغ بسیار بالا می باشد و این سبدها توسط تولیدکنندگان معتبر به خوبی ساخته شده و به شکل های مختلف به فروش می رسند. 

امروزه فروش ویژه سبد حمل مرغ کشتارگاهی از راه های مختلف انجام پذیر است و افراد در اقصی نقاط ایران می توانند نیازهای خود را به صورت عمده و یا جزئی با صرف کم ترین هزینه سفارش داده و در اسرع وقت دریافت کرده و نهایت بهره را از آنها ببرند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *