کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

قیمت روز سبد حمل مرغ کشتارگاهی ایران

در کشتارگاه ها برای اینکه بتوان مرغ های زیادی را در یک زمان واحد جابجا کرد به سبد حمل مرغ کشتارگاهی نیاز هست. این سبد درطرح و رنگ و سایز و مدل های مختلف تولید می شود که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. انتخاب ان بر اساس حجم و سایز مرغ صورت می گیرد و به دلیل ساختار منحصر به فردی وزن بالایی را تحمل می کند. بیشتر آنها از پلاستیک فشرده ساخته شده اند که دوام و ماندگاری زیادی دارند. در مرغداری و گشتارگاه از این تجهیزات به وفور استفاده می شود. قیمت روز این سبد بر اساس سایر و کیفیت آن مشخص می گردد. 

قیمت روز سبد حمل مرغ کشتارگاهی ایران

مشخصات کلی انواع سبد حمل مرغ کشتارگاهی

مشخصات کلی انواع سبد حمل مرغ کشتارگاهی در بازار انواع سبد مرغ کشتارگاهی وجود دارد که هر کدام مشخصات مختص به خود را دارند. از جمله مشخصات سبد مرغ می توان به ظاهر و جنس و مدل آنها اشاره کرد. برخی مدل ها بدون درب ساخته می شوند و شبیه پالت هستند. بعضی دیگر روی سر و یا در بدنه خود دارای دربی کوچک هستند که به راحتی می توان طیور را داخل و خارج کرد. 

جنس و ضخامت بدنه آنها متفاوت بوده و برخی به صورت نازک و برخی دیگر ضخیم هستند و مقاومت بیشتری هم دارند. از نظر شکل ظاهری به صورت توری و خانه های مربعی شکل هستند که هوا به راحتی در آن جریان دارد. این تنوع بالا باعث شده تا مشتریان انتخاب های گسترده ای پیش رو داشته باشند و بتوانند متناسب با نیاز خود خرید کنند. 

خرید مستقیم سبد حمل مرغ کشتارگاهی در ایران

خرید مستقیم سبد حمل مرغ کشتارگاهی در ایران خرید سبد مرغ به صورت مستقیم و بدون واسطه می تواند بهترین گزینه برای مصرف کننده باشد چون در این صورت دست دلالان از بازار کوتاه شده و قیمت ها کاهش پیدا می کند و مشتری می تواند با اندک بودجه ای خرید خود را انجام دهد. حجم محصول خریداری شده در قیمت آن تاثیر گذار است اگر شما خرید را به صورت عمده انجام دهید از تخفیفات ویژه ای بهره مند می شوید. 

خرید اینترنتی هم به صورت مستقیم انجام می شود و در آن قیمت محصولات مناسب بوده و مشتری می تواند به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرد. در این خرید شما دیت دلالان و سودجویان را کنار زده و خود برای خرید محصولی خوب و با کیفیت اقدام می کنید به همین دلیل هزینه آن کمتر است. 

استفاده زیاد از از این سبد ها باعث شده تا طی سال های اخیر بازار خرید و فروش آنها رونق زیادی پیدا کند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *