کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

فروش ویژه قفس حمل مرغ گوشتی در کشور

قفس حمل مرغ گوشتی از جمله ابزار های پرکاربردی است که در صنایع پرورش طیور توجه ویژه ای به آن می شود. لذا این محصول متقاضیان بسیاری را به خود اختصاص داده است و روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود. این امر موجب می شود تا تولید کنندگان فعال در این حوزه انواع قفس مرغ گوشتی را در طرح ها و مدل های متنوع تولید و در اختیار متقاضیان قرار دهند. از همین جهت می‌توان گفت بازار فروش این محصول از رونق قابل توجهی برخوردار است.

فروش ویژه قفس حمل مرغ گوشتی در کشور

وزن قفس حمل مرغ گوشتی چقدر است؟

وزن قفس حمل مرغ گوشتی چقدر است؟ وزن قفس مرغ از جمله مهم ترین فاکتور هایی است که همواره مورد توجه خریداران این محصول قرار دارد. از همین جهت تولید کنندگان قفس مرغ گوشتی، سعی دارند تا این محصول را در وزن های سبک تری ارائه دهند. زیرا سبک بودن قفس حمل مرغ گوشتی باعث می‌شود تا فرآیند بارگیری و تخلیه مرغ راحت تر صورت گیرد و مهمترین فاکتور تاثیر گذار در سرعت عمل فرآیند بارگیری مرغ به حساب می آید.

از جمله فاکتور هایی که بر میزان وزن این محصول موثر است، نوع شبکه بندی طراحی شده در بدنه این محصول می باشد. به بیان دیگر هر چقدر شبکه بندی بدنه قفس‌ مرغ متراکم تر باشد، مواد اولیه بیشتری در فرایند آن مصرف می شود، از همین جهت وزن آن افزایش پیدا می کند.

با توجه به این موضوع تولید کنندگان همواره سعی دارند تا این شبکه بندی بدنه این محصول را به گونه‌ ای طراحی کنند که ضمن این که گردش هوا به درون قفس را به خوبی انجام دهند نیز این موجب افزایش وزن قفس نشوند.

حداقل وزنی که تولید کنندگان برای این محصول در نظر گرفته‌ اند ۵ کیلوگرم می باشد. این قفس ها می توانند حداکثر ۵ مرغ را در خود جای دهند. همچنین در قسمت فوقانی و بدنه این محصول دریچه هایی طراحی شده است. زیرا دریچه قفس مرغ باعث آسان شدن ورود و خروج مرغ ها به داخل قفس می شود.

عرضه کننده قفس حمل مرغ گوشتی در ایران

عرضه کننده قفس حمل مرغ گوشتی در ایران در ایران تولید کنندگان بسیاری به تولید انواع قفس مرغ گوشتی فعالیت دارند و این محصولات را در انواع متنوعی تولید می کنند‌ از آن جایی که قفس حمل مرغ از جمله مهمترین ابزار مورد نیاز در فرآیند بارگیری مرغ محسوب می شود، لذا متقاضیان بسیاری را به خود اختصاص داده است.

در نتیجه موضوعی که همواره برای تولیدکنندگان این محصول مورد اهمیت است، نحوه صحیح عرضه آن در بازار های مربوطه می باشد. از همین جهت این تولید کنندگان، از مراکز عرضه کننده متعددی جهت توزیع یکنواخت محصولاتشان در سراسر کشور کمک می گیرند.

قیمت قفس مرغ نیز از جمله نکاتی است که مراکز عرضه کننده این محصول همواره به آن توجه ویژه ای دارند و سعی دارند تا این محصولات را با نازلترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند و نیز در انجام این امر با یک دیگر در رقابت هستند. زیرا مناسب بودن قیمت محصولات تاثیر مثبتی در میزان فروش آن ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *