کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

فروش قفس حمل مرغ پلاستیکی در بازار داخلی

فروش قفس حمل مرغ پلاستیکی در بازار داخلی، در حجم خیلی زیاد انجام می شود. روزانه حجم زیاد مرغ ها از مرغداری باید به سمت کشتارگاه بروند و برای جا به جا کردن آنها، احتیاج به قفس های پلاستیکی می باشد که مطابق با استانداردهای جهانی نیز تولید شده و به بازار عرضه گشته اند. امروزه شاهد این امر هستیم که خریداران برای تهیه اجناس مورد نیاز خود در بازار داخلی، اقدام به خرید عمده می نمایند تا هم قیمت مناسبی برای ایشان محاسبه شود و صد البته تا مدت طولانی بتوانند قفس های مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشند.

فروش قفس حمل مرغ پلاستیکی در بازار داخلی

مشخصات عمومی قفس حمل مرغ پلاستیکی

مشخصات عمومی قفس حمل مرغ پلاستیکی تولیدی قفس مرغ، این اجناس را با توجه به ضوابط ثبت شده در تجارت بین الملل و با توجه به استانداردهای جهانی تولید می کند و به بازار عرضه می نماید. درب قفس مرغ باید در قسمت سقف قفس تعبیه شده باشد تا به راحتی بتوان با باز و بسته کردنش، مرغ را در داخل آن قرار داد یا از داخل آن برداشت.

محفظه های موجود در قفس مرغ در جهت رفت و آمد هوا و اکسیژن باید زیاد باشد تا مرغ ها در حمل و نقل آسیب نبینند. فضای هر قفس باید به اندازه قرار گرفتن راحت یک مرغ باشد و همچنین باید از وزن سبکی نیز برخوردار باشند تا بتوان آن را به راحتی جا به جا نمود. قفس مرغ امروزه بیشتر در رنگ های آبی و زرد تولید می گردند و روانه بازار می شوند.

خرید مستقیم قفس حمل مرغ پلاستیکی در کشور

خرید مستقیم قفس حمل مرغ پلاستیکی در کشور خرید مستقیم قفس مرغ فروشی، بهترین روش در جهت تهیه این اجناس با قیمت مناسب و کیفیت خیلی ایده آل می باشد. در خرید مستقیم شما به صورت بدون واسطه با هسته اصلی و مرکزی تولید و توزیع کننده این اجناس سر و کار خواهید داشت.

به این ترتیب قیمت محاسبه شده برای شما خیلی مناسب تر از نرخ روزانه بازار می باشد و همچنین از بابت درجه کیفیت قفس های مورد نظر نیز خیالتان کاملا راحت خواهد بود. 

زمانی که شما بخواهید حجم زیادی از این اجناس را تهیه کنید، طبیعتا قیمت قفس مرغ در این حالت برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تدبیری اتخاذ کنید تا قیمت قفس مرغ برای شما مناسب تر از نرخ روزانه بازار محاسبه شود.

بهترین روش خرید مستقیم و عمده قفس مرغ پلاستیکی است. در این شیوه شما در واقع با یک تیر دو نشان زده اید و هم از مزایای خرید مستقیم بهره مند می شوید و هم از مزیت خرید عمده بی بهره نخواهید ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *