کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

فروش سبد حمل مرغ کشتارگاهی به صورت مستقیم

مرغ غذای بسیاری از مردم جهان می باشد. این پرنده دارای بافت عضلانی قابل قبول و پخت و پز راحت می باشد. برای حمل مرغ ها از سبد های خاصی استفاده می گردد. سبد حمل مرغ کشتارگاهی این مشکل را حل نموده اند. به وسیله این سبد ها، مرغ ها دیگر روی هم تلنبار نمی شوند و به سبب بسته بودن این سبد ها از ماشین حمل و نقل بیرون نمی پرند. این سبد ها با قیمت ها معقولی نیز به فروش می رسند. مجموعه ما اقدام به فروش این محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه نموده است.

فروش سبد حمل مرغ کشتارگاهی به صورت مستقیم

بررسی انواع سبد حمل مرغ کشتارگاهی

بررسی انواع سبد حمل مرغ کشتارگاهی مرغ این پرنده پر طرفدار توسط افراد مختلفی پرورش داده می شود. این افراد و پرورش دهنده ها، مرغ ها را بعد از رسیدن به رشد کافی برای ذبح، جداسازی پرها و بسته بندی به کشتار گاه ها می فرستند. مرغ ها را برای رعایت نکات بهداشتی به صورت زنده به کشتار گاه ها منتقل نموده و در آن جا عملیات های نام برده بر روی آنها انجام می گیرد. چگونگی حمل این پرندگان بستگی به فاصله آنها از کشتار گاه دارد. این عملیات با وسایل حمل و نقلی همچون وانت و کامیون صورت می گیرد. این وانت ها و کامیون ها نیاز به یک سری فضا دارند تا مرغ ها به روی هم تلنبار نگردند و تلف نشوند.

سبد مرغ کشتارگاهی انواع متفاوتی دارد. این انواع برای کاربرد های متفاوت تولید شده اند. حال توضیح مختصری درباره این سبد ها می دهیم:

  • سبد مرغ زنده: از این سبد ها را برای حمل پرنده به صورت زنده استفاده می کنند.
  • سبد های مرغ کشتار شده: این سبد ها برای انتقال مرغ های کشتار شده استفاده می شوند. ارتفاع این سبد ها نسبت به سبد های مرغ زنده کم تر است.
  • سبد های مرغ بسته بندی: این سبد ها برای جا به جایی مرغ های بسته بندی شده به فروشگاه ها، مورد استفاده قرار می گیرند. این سبد ها دارای فضای بیشتری نسبت به مدل های دیگر می باشند.
  • سبد های مرغ منجمد: این محصولات برای حمل مرغ های منجمد مورد استفاده قرار می گیرند. این سبد ها از مقاومت بالا تری نسبت به سبد های دیگر برخوردار هستند. زیرا مرغ یخ زده بسیار سفت و محکم بوده و اگر این سبد استحکام کافی را نداشته باشد در هنگام حمل شکسته شده و آسیب بالایی می بینند. موارد ذکر شده حدوداً 90% نیاز بازار را تامین می کنند.

قیمت روز سبد حمل مرغ کشتارگاهی در تبریز

قیمت روز سبد حمل مرغ کشتارگاهی در تبریز شما می توانید جهت خرید سبد مرغ راه های مختلفی را انتخاب نمایید. تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مختلف با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی اقدام فروش سبد مرغ می کنند. ما بالاترین کیفیت و بهترین قیمت سبد مرغ را در بین همه برند های موجود در بازار در اختیار داریم. با ما تماس بگیرید و این محصولات را برای پیشرفت کسب و کارتان تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *