کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

فروش انواع قفس حمل مرغ پلاستیکی در ایران

امروزه شرکت هایی تاسیس شده اند که به طور دقیق و متمرکز کار ساخت و فروش انواع قفس حمل مرغ پلاستیکی، ماهی، میگو و … را انجام می دهند، قفس حمل مرغ باید ویژگی هایی داشته باشد که مناسب نگهداری و حمل مرغ زنده در مسافت های طولانی و شرایط مختلف گرمایی و سرمایی باشد. از این قفس ها در کامیون های حمل مرغ استفاده می شود. 

فروش انواع قفس حمل مرغ پلاستیکی در ایران

مشخصات بارز قفس حمل مرغ پلاستیکی

مشخصات بارز قفس حمل مرغ پلاستیکی این سبد های پلاستیکی که در انواع رنگ های زرد، قرمز، سفید و … ساخته می شوند، وزنی حدود پنج کیلوگرم دارند، از مشخصات بارز قفس مرغ پلاستیکی می توان به نرده ای بودن آن (فاصله ای بین میله های قفس تعبیه می شود که مرغ زنده توانایی تنفس داشته باشد) اشاره کرد.

این سبد پلاستیکی با استفاده از پیچ و مهره روی هم سوار می شود و آماده ی استفاده مشتریان قرار می گیرد، یک درب کوچک برای قرار دادن مرغ و غذای آن در بالای قفس مرغ گذاشته می شود؛ با توجه به اندازه قفس ها و وزن مرغ ها، ظرفیت قفس مرغ ها تعیین می شود.

نکته مهم دیگر، رعایت بهداشت در قفس ها و در کامیون حمل مرغ است، باید تمام نکات بهداشتی برای حفظ سلامتی مرغ در طول مسیر تا مقصد رعایت و انجام شود. 

شرکت تولیدی قفس حمل مرغ پلاستیکی

شرکت تولیدی قفس حمل مرغ پلاستیکی امروزه با رونق گرفتن انواع مرغ زنده اعم از گوشتی و تخم گذار، شرکت های تولیدی قفس پلاستیکی حمل مرغ پلاستیکی نیز فرصت رشد و پیشرفت به دست آوردند.

تولید قفس مرغ، زمانی که به اوج خود برسد و مشتریان ثابتی پیدا کند، می تواند یک کار پر درآمد و پر سود باشد، شرکت قفس مرغ، مانند همه شرکت های دیگر باید سرمایه اولیه خود را به خدمت تولیدات بالا و عمده ی این مدل قفس ها بکند. 

کسانی که کار پرورش مرغ انجام می دهند، همیشه به دنبال بهترین شرکت تولید قفس حمل مرغ هستند که قفس های خود را با قیمت عمده و به صرفه برای حمل و نقل می فروشند.

همیشه تولید بالا و سود کم راه مناسبی برای فروش کالای باکیفیت و جذب مشتری ثابت است؛ برای این محصول نیز همین گونه است، شرکت پرورش مرغ به دنبال شرکت تولید قفسی می گردد که با تخفیف های خوب و قیمت های خوب کالایش را بفروشد.

به نظر می آید کار تولید این قفس ها برای کسانی که این حرفه را بلد هستند و به چند و چون بازار مسلط، شغل خوبی باشد، دانستن راه های سود بیشتر، به تخصص کمک می کند که پیشرفت را چند برابر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *