کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

فروش استثنایی قفس حمل مرغ 30*54*73 همدان

قفس حمل مرغ 30*54*73 از جمله یکی از پر کاربرد ترین تجهیزاتی است که در فرآیند حمل و بارگیری مرغ استفاده می شود. این محصول در نمونه های متنوعی تولید و به بازار ارائه می شود که در ادامه قصد داریم ویژگی ها و انواع مختلف این محصول را مورد بررسی قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروش استثنایی قفس حمل مرغ  30*54*73 همدان

ویژگی های مهم قفس حمل مرغ 30*54*73

ویژگی های مهم قفس حمل مرغ  30*54*73 قفس مرغ پلاستیکی، سبد هایی هستند که در ابعاد متنوع تولید می شوند. قفس های مرغ فانتزی یکی از پر فروش‌ ترین انواع قفس مرغ موجود در بازار به شمار می روند.

از جمله یکی از ویژگی ‌های منحصر به فرد این محصولات این است که مواد اولیه به کار رفته در درون ساختارشان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند و این امر موجب شده است تا این سبد ها از مقاومت بالایی بهره مند شوند و به راحتی شکسته نشود.

ابعاد، اندازه و گنجایش این سبد ها به گونه ای است که می توانند یک تا پنج مرغ را درون خود جای دهند. همچنین برای حمل این محصول دستگیره هایی در دو طرف آن طراحی شده است تا افراد بتوانند به سادگی سبد را جا به جا کنند.

اصولا تولید کنندگان در طراحی سبدها یک درب در نظر می گیرند که به سادگی باز و بسته می شود. همچنین درب سبد دارای دستگیره مخصوصی است که جهت قفل کردن درب استفاده می شود.

امروزه تولید کنندگان در تولید جدیدترین نمونه های این سبد ها، از مواد اولیه خاصی استفاده کرده ‌اند که وجود این مواد اولیه موجب شده است تا این محصولات وزن بسیار سبکی داشته باشند. وزن سبک سبد مرغ فرایند بارگیری و تخلیه را سرعت می بخشد.

طراحان و تولید کنندگان این سبد، در بدنه این محصول سوراخ هایی را تعبیه کرده اند. این سوراخ ها موجب می ‌شوند تا طیور به راحتی نتوانند از آن بیرون بیایند و نیز به راحتی هوا درون سبد جریان داشته باشد.

مرکز خرید قفس حمل مرغ 30*54*73 در تهران

مرکز خرید قفس حمل مرغ  30*54*73 در تهران قفس های مرغ تولید شده از لحاظ سایت بندی با یک دیگر، متفاوت هستند و در نمونه های متنوعی در بازار عرضه می‌ شوند که این امر در انتخاب و قیمت آن موثر است. قیمت قفس مرغ به عوامل متعددی بستگی دارد. برای معرفی یکی از این عوامل می‌توان به مدل درب آن ها اشاره کرد. به طور مثال برخی از این قفس ها یک درب و برخی دیگر دو درب طراحی شده اند که در نمونه ‌های دو درب آن ورود و خروج مرغ به راحتی صورت گیرد. لذا قیمت بالاتری دارند.

تهران نیز از جمله استان ‌هایی است که به دلیل تراکم جمعیتی که در خود جای داده است، در آن تولید کنندگان بسیاری تحت عنوان شرکت قفس مرغ همواره سعی دارند تا این محصول را در مرغوب ترین نمونه ها به بازار، عرضه کنند. از این جهت خریداران به راحتی می ‌توانند این محصول را به صورت عمده و با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *