کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

فروش استثنایی قفس حمل مرغ درب دار مرغوب

برای انتقال مرغ از واحدهای مرغداری به کشتارگاه از انواع قفس حمل مرغ استفاده می شود تا مرغ ها با کمترین آسیب به کشتارگاه برسند. انواع مختلفی از این قفس ها در بازار وجود دارد. نوع درب دار این قفس باعث تسهیل در انتقال مرغ ها  می شود. فروش استثنایی قفس حمل مرغ درب دار در کجا صورت می گیرد و انواع مختلف این محصول کدامند؟

فروش استثنایی قفس حمل مرغ درب دار مرغوب

تقسیم بندی انواع قفس حمل مرغ درب دار

تقسیم بندی انواع قفس حمل مرغ درب دار

تقسیم بندی انواع قفس مرغ پلاستیکی ویژه حمل آن می تواند بر اساس معیارهای مختلفی می باشد. این تقسیم بندی می تواند بر اساس ابعاد، رنگ  و یا نوع درب باشد. جنس قفس مرغ در همه انواع آن یکی بوده و تز نوع مواد پلی اتیلنی درجه یک و دو می باشد.

بنابراین یکی از معیارهای این تقسیم بندی  بر اساس نوع درب قفس می باشد. همه قفسهای حمل مرغ دارای درب هستند. قفس های حمل مرغ درب دار دارای دو نوع درب کشویی و لولایی بوده و تفاوت این قفس ها در نحوه باز شدن درب و قرار دادن مرغ ها در داخل قفس است. 

بیشتر درب این نوع قفس ها از نوع لولایی بوده زیرا مرغ ها راحت تر از این درها بیرون آورده و یا از آن خارج می شوند.  تفاوت این نوع قفس ها در جنس لولا های آنها می باشد که برخی از آنها پلاستیکی و برخی فلزی هستند.

قفس های با درب کشویی نوع جدیدی از قفس ها هستند که ابعاد بزرگ تری از قفس های دیگر دارند. این قفس ها همچون همه قفس های دیگر از جنس پلی اتیلن ساخته شده اند اما با توجه به سایز بزرگ تر آنها درب آنها نیز اندازه بزرگ تری دارد.

خرید ارزانترین قفس حمل مرغ درب دار در کشور

خرید ارزانترین قفس حمل مرغ درب دار در کشور

جنانچه در زمینه صادرات انواع قفس های حمل مرغ زنده به کشورهای همجوار از جمله عراق و یا افغانستان مشغول به فعالیت هستید و یا به انواع شکل در زمینه حمل مرغ زنده از واحدهای مرغداری به کشتارگاه فعالیت دارید یکی از اساسی ترین وسایل مورد نیاز شما قفس حمل مرغ می باشد. نوع درب دار این کالا به دلیل سهولت در امر نقل و انتقال مرغ ها کمک شایانی به کسب و کار شما می کند.

برای خرید قفس مرغ ویژه حمل با ارزان ترین قیمت می توانید با کارشناس فروش این محصول ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از قیمت قفس مرغ نسبت به سفارش آن اقدام نمایید تا با رعایت شرایط حمل و نقل آسان به آدرس اعلامی شما ارسال گردد.

سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و بنابراین با قیمت ارزان تری می توانید این محصول را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *