کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

فروشگاه معتبر قفس حمل مرغ گوشتی تبریز

امروزه، در فروشگاه معتبر سطح کشور قفس حمل مرغ گوشتی موجود می باشد که با این کالا، مرغ ها را حمل و نقل می نمایند و موجب می شوند که این مرغ ها به راحتی جا به جا گردند و یکی از شهر هایی که درصد فروش بالایی دارد تبریز است، زیرا مرغداری های بزرگی در این شهر وجود دارند.
فروشگاه معتبر قفس حمل مرغ گوشتی تبریز

مشخصات ظاهری قفس حمل مرغ گوشتی

مشخصات ظاهری قفس حمل مرغ گوشتی در این مطلب می خواهیم درباره ی مشخصات ظاهری قفس حمل مرغ گوشتی صحبت کنیم، در ادامه نیز با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را کسب کنید.
این قفس ها به صورت پلاستیکی می باشند و همواره تلاش شده است تا از بهترین مواد اولیه در تولید این محصول استفاده کنند تا مقاومت بالایی داشته باشند و به راحتی بتوان مرغ های گوشتی که دارای وزن بالایی هستند را جا به جا نمود.
اگر بخواهیم از دیگر مشخصات ظاهری آن بگوییم، می توان گفت به صورت مستطیلی می باشد و یا مکعب مربعی که برخی دارای درب هستند و برخی دیگر بی درب و اکثر مرغداری ها از مدل درب دار آن بیشتر استقبال می کنند.

فروش ویژه قفس حمل مرغ گوشتی

فروش ویژه قفس حمل مرغ گوشتی فروش قفس مرغ زنده گوشتی و همچنین قفس مرغ زینتی از هم اکنون آغاز شده است، اگر شما خریدار محترم مایل به تهیه این کالا به صورت عمده می باشید می توانید هم اکنون همکاری خود را با ما آغاز نمایید تا بتوانید این کالا را در شهر مورد نظر خود خریداری کنید.
اصلا مهم نیست در کجا هستید، در دورترین نقطه و یا نزدیک ترین نقطه هر کجا که باشید این کالا در مدت زمان اندکی برای شما ارسال می گردد و محدودیتی در مسافت برای ارسال بار وجود ندارد.
دو روش برای فروش این کالا قرار دارد، یکی به صورت حضوری می باشد و روش دیگر اینترنتی، افرادی شرایط برای آن ها مهیا می باشد و می توانند حضوری تشریف بیاورند و کالا را ببیند و خرید خود را انجام دهند، اما در روش دیگر فرد به صورت اینترنتی اقدام می نماید.
یعنی برای اینکه کالا را ببیند درخواست نمونه می دهد و کالا به عنوان نمونه ارسال می شود و اگر مورد پسند بود اقدام به خرید می کنند و می توانند به صورت عمده سفارش دهند.
اگر شما خریدار گرامی قفس مرغ پلاستیکی می خواهید، اکنون بشتابید تا بتوانید از این فرصت استثنایی بهره مند شوید و همواره این کالای با کیفیت را با قیمت ارزان برای خود تهیه کنید و برای اینکه به هدف خود دست یابید می توانید با مشاور فروش که شماره آن در پایین آمده است ارتباط بگیرید.

یک پاسخ

  1. سلام خیلی عالی
    سبدهای کشتارگاهی که از شما گرفتم خیلی جنس خوبی بودن
    با اینکه هیچ نمونه ای از شما نگرفتم
    اما با خریدم از شما خیلی راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *