کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

فروشگاه معتبر قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در تبریز

قفس حمل مرغ پلی اتیلنی از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده است، به راحتی تمیز و ضد عفونی می شود. جعبه حمل و نقل جوجه از آنجا که حمل و نقل آن را تسهیل می کند، روند بارگیری و تخلیه حمل و نقل را تسریع می کند و همچنین مرگ و میر را کم می کند، مزایای بزرگی را به همراه خواهد داشت. در صورت خالی شدن و در برابر هر ماده شیمیایی مقاوم است.

فروشگاه معتبر قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در تبریز

مشخصات کلی انواع قفس حمل مرغ پلی اتیلنی

مشخصات کلی انواع قفس حمل مرغ پلی اتیلنی اگر مقرراتی در مشخصات قفس مرغ وجود داشته باشد، باید شرایط کلی لازم برای حمل و نقل انواع قفس مرغ برقرار شود که از این میان دو جنبه برجسته است:

  •  حمل و نقل در شرایطی متناسب با نیازها و مشخصات حیوانات انجام شود.
  •  اینکه پرسنلی که با حیوانات برخورد می کنند، به درستی آموزش دیده یا آموزش ببینند و بدون متوسل شدن به خشونت یا روش هایی که ممکن است باعث ترس، آسیب دیدگی یا رنج های غیرضروری شود، وظیفه خود را انجام دهند.

در این محتوا حداقل به نظر می رسد دانش در مورد فیزیولوژی و اخلاق حیوانات به ویژه در مورد همه چیزهایی که می توانند در شناخت چگونگی تأثیر رفاه آنها هنگام حمل و نقل کمک کنند، اساسی باشد.

هنگام ساختن ظرف برای حمل و نقل این حیوانات ، آنها باید در آن نگهداری شوند و توجه به عادتهای عادی و همچنین آزادی لازم برای حرکت آنها نیز شود.

برای اهداف حمل و نقل عمومی، حیوانات فقط در آنجا حمل می شوند و ظروف بسته حمل و نقل در قلم های باز باید مستقیماً مرتب شود. کانتینر باید به خوبی ساخته شده و قادر به تحمل خسارات وارده به سایر بارها باشد.

باید قفس مرغ به گونه ای باشد که از فرار حیوان از طریق شکافها یا مفاصل جلوگیری کند. باید از مواد غیر سمی ساخته شود. چوب آغشته به مواد شیمیایی ممکن است سمی باشد و بنابراین نباید مورد استفاده قرار گیرد. از مشخصات دیگر این محصول می توان به وزن قفس مرغ اشاره کرد و از نکته هایی است که حتما باید به آن دقت کرد.

فروش انواع قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در کشور

فروش انواع قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در کشور فروش قفس مرغ در ایران می تواند به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام شود، برای خرید قفس مرغ باید دقت داشته باشیم ظرف مناسب باشد تا حیوان به طور دائم در داخل باشد و در عین حال، برای محافظت از آن در برابر دسترسی غیرمجاز درب باید از آن ساخته شود به طوری که هیچ فرصتی برای به وجود آمدن تصادفی وجود نداشته باشد. همه لبه های ظرف باید صاف یا گرد باشد. همچنین نباید نقاط تندی وجود داشته باشد برآمدگی ها، مانند ناخن ها، جایی که حیوان می تواند به خود آسیب برساند. مهر و موم های ظروف چوب باید به گونه ای تمام شود که حیوان نتواند آنها را با چاقو از بین ببرد یا آنها را از داخل خراش دهد.

ظرف باید تمیز و ضد نشت باشد در صورت استفاده از ظرف جدید با دقت تمیز شود و سپس، قبل از استفاده، ضد عفونی شود یا عقیم سازی باید از بستر مواد جاذب استفاده شود که توسط حمل کننده تهیه شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *