کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

فروشگاه مرکزی قفس حمل جوجه در ایران

پرورش دهندگان مرغ برای تامین جوجه یک روزه خود آن را از مراکز جوجه کشی خریداری می نمایند. این مراکز معمولاً در تعداد کم و در برخی از مراکز استان ها وجود دارند. نقل و انتقال جوجه های یک روزه از حساسیت ویژه ای برخوردار است. گاهی این جوجه ها مسافت های طولانی را باید طی کنند تا به واحد پرورشی برسند. این امر مستلزم نگهداری جوجه ها در محفظه های مناسب و استاندارد می باشد. قفس حمل جوجه یکی از ابزارهایی است که برای این امر ساخته شده است. مشخصات کلی این قفس ها به چه  صورت است و فروش انواع آنها در به شکل صورت می گیرد؟

فروشگاه مرکزی قفس حمل جوجه در ایران

آشنایی با مشخصات کلی قفس حمل جوجه

آشنایی با مشخصات کلی قفس حمل جوجه

حمل و نقل جوجه ها در گذشته و تا حدودی  الان در همان کارتون های حمله جوجه یک روزه صورت می گیرد. این کارتون ها از جنس ضعیف بوده و در مقابل فشار و وزن مقاومت کمی دارند. بنابراین قفس های پلی اتیلنی به بازار عرضه شدند. 

قفسه جوجه زنده مناسب از جنس پلی اتیلن درجه یک و با کیفیت ساخته می شوند. این قفسه ها دارای رنگ بندی بوده و تنوع رنگ در آنها بسیار زیاد می باشد.

با توجه به اینکه این قفس ها در هر نوبت استفاده باید شستشو و ضد عفونی شوند بنابراین تحت تاثیر فشار و ضربه نمی شکنند و مقاومت بالایی دارند.

ابعاد این قفسه ها متنوع بوده و هر قفسه گاهی به دو یا چهار بخش جداگانه تقسیم می شود. ابعاد یک نمونه سبد حمل جوجه 65.5×48.5×14 می باشد.

قفس های حمل و جوجه چون بر روی یکدیگر قرار می گیرند باید دارای شبکه‌های توری باشند که هوا و اکسیژن مورد نیاز جوجه ها از این طریق تامین ‌شود این منافذ نباید خیلی ریز و نه خیلی درشت باشند.

این قفس ها دارای زوائد یا لبه های تیز نیستند چون در غیر این صورت به بدن جوجه ها آسیب رسانده و دچار زخمی می‌شوند.

فروش انواع قفس حمل جوجه در کشور

فروش انواع قفس حمل جوجه در کشور

اغلب کارخانجات جوجه کشی که در زمینه انتقال جوجه به مشتریان خود فعال هستند یا کسانی که به صورت عمده جوجه را از همه مراکز جوجه کشی خریداری و آن را در بین مرغ داران پخش می‌کنند و به قولی نقش واسطه‌گر دارند؛ همچنین کسانی که در زمینه فروش تجهیزات مرغداری از جمله فروش قفس جوجه مشغول به فعالیت اند نیازمند تهیه این قفس ها هستند.

 با توجه به اهمیت میزان تلفات در حین نقل و انتقال جوجه، تهیه و خرید قفس مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای تهیه این محصول می توانید با شرکت قفس جوجه ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاعات و کسب اطلاعات در مورد قیمت قفس جوجه نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

فروش این قفس ها به صورت عمده صورت می‌گیرد و در صورت خرید تعداد بالا شامل تخفیف ویژه نیز خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *