کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

فروشگاه سبد حمل مرغ کشتارگاهی مرغوب

مراکز معتبری در کشور در زمینه تولید انواع مرغ گوشتی و تخمی فعالیت می‌کنند. یکی از محصولات و تجهیزاتی که این مراکز تولیدی در حجم بسیار زیاد با آن سر و کار دارند سبد حمل مرغ کشتارگاهی است و همیشه خرید انواع سبد مرغ صنعتی یکی از دغدغه‌های تولید کنندگان مرغ در کشور بوده است و این فعالان به دنبال روشی برای خرید انواع گوناگون سبد حمل مرغ باکیفیت بسیار عالی و قیمتی مقرون به صرفه هستند. اگر شما هم به دنبال خرید این نوع از سبد‌ها هستید بهتر است با ما همراه باشید. فروشگاه سبد حمل مرغ کشتارگاهی مرغوب

ویژگی مهم سبد حمل مرغ کشتارگاهی

ویژگی مهم سبد حمل مرغ کشتارگاهی سبد حمل مرغ عموما سبدهای پلاستیکی هستند که در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. سبد مرغ فانتزی و ساده از جمله پرفروش‌ترین انواع سبد مرغ هستند.

سبدهای باکیفیت حمل مرغ دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید این سبدها بسیار قابل توجه است و این محصولات به سادگی شکسته نمی‌شوند.
  • این نوع از سبدها در ابعاد مختلف و مناسب برای حمل یک تا پنج مرغ تولید می‌شوند.
  • در تولید سبد مرغ، برای حمل آن‌ها، دسته‌هایی در دو طرف سبد تعبیه می‌شود تا کارگران به سادگی بتوانند این محصولات را جابجا کنند.
  • سبد مرغ دارای یک درب است که به سادگی باز و بسته می‌شود و یک دستگیره مخصوص هم دارد که می‌توان بعد از اینکه مرغ را در سبد جای داد دستگیره را انداخت تا مرغ نتواند از سبد بیرون بیاید. از طرفی درب سبد جوری است که به سادگی می‌توان یک الی دو مرغ را درون سبد جای داد.
  • با وجود کیفیت بسیار بالایی که مواد اولیه استفاده شده در تولید سبد مرغ دارند؛ این نوع سبدها از وزن بسیار سبکی برخوردار هستند که این موضوع نشان دهنده استفاده از پلاستیک‌های نسل جدید در تولید این محصولات است.
  • سبد‌های پلاستیکی دارای سوراخ‌هایی متوسط هستند که مرغ و جوجه نتواند از آن بیرون بیاید و از طرفی از طریق این سوراخ‌ها هوا در سبد جاری باشد و مرغ خفه نشود. 

تولید کننده انواع سبد حمل مرغ کشتارگاهی

تولید کننده انواع سبد حمل مرغ کشتارگاهی برترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات پلاستیکی، انواع مختلفی از سبدهای پلاستیکی مرغی را در نقاط مختلف کشور تولید می‌کنند و با روش‌های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. 

کیفیت بالای سبدهای پلاستیکی مرغی، وزن مناسب و قیمت مقرون به صرفه این محصولات داخلی سبب شده است که هم در داخل کشور و هم در خارج از ایران طرفداران بسیار زیادی داشته باشند.

صادرات انواع گوناگونی از سبد‌های پلاستیکی حمل مرغ کشتارگاهی به کشور‌های ترکیه، عراق، ترکمنستان، آذربایجان و … صورت می‌گیرد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *