کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

فروشگاه انواع سبد حمل مرغ کشتارگاهی تبریز

فروشگاه انواع سبد حمل مرغ کشتارگاهی تبریز، عموما این محصول را از تولید کنندگان یا مراکز فروش عمده به صورت انبوه خریداری کرده و در فروشگاه خود ارائه می کند. قیمت این محصولات طبیعتا به دلیل تنوع برند و کیفیت متفاوت می باشد ولی خرید با قیمت مناسب همواره خواست خریداران می باشد.  در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروشگاه انواع سبد حمل مرغ کشتارگاهی تبریز

وزن متفاوت سبد حمل مرغ کشتارگاهی

وزن متفاوت سبد حمل مرغ کشتارگاهی امروزه در کشتارگاه های طیور در داخل و خارج از کشور جهت حمل مرغ های ذبح شده عموما از سبدهایی مخصوص استفاده می کنند. این سبدها با داشتن خصوصیاتی ویژه می توانند صرفا جهت حمل مورد استفاده قرار بگیرند. در کف و دیواره های محصول سوراخ هایی به صورت مستطیل یا مربع وجود دارند که جهت تهویه هوا و خروج انواع رطوبت حاصل از محصولات مورد حمل عالی می باشد. در کناره های این سبد جای حمل تعبیه شده است که فردی که اقدام به جابه‌جایی محصول می کند بتواند به راحتی این امر را انجام دهد‌.

این سبد ها از جنس پلاستیک ضخیم بوده و صرفا استقامت بالایی در برابر وزن بالای محصول مورد حمل دارند. وزن سبد مرغ کشتارگاهی متفاوت بستگی به مواد اولیه مورد استفاده و ضخامت محصول دارد. هر چقدر این محصول دارای دیواره و کف ضخیم باشد کیفیت محصول نیز به مراتب افزایش پیدا می کند پس می توان گفت محصولات تولیدی دارای وزن های متفاوت و کیفیت های گوناگون هستند. 

این محصول با قرارگیری بر روی یکدیگر، فضای کمتری را نیاز داشته و با ماشین های حمل بار مخصوص امکان جابه‌جایی را داشته باشد. برای مرغ زنده عموما از نوع بدون درب آن بهره می گیرند ولی این امر نیز سلیقه ای بوده و همچنین بستگی به نوع طیور مورد نظر دارد.

عرضه کننده سبد حمل مرغ کشتارگاهی مرغوب

عرضه کننده سبد حمل مرغ کشتارگاهی مرغوب سبد مرغ کشتارگاهی در رنگ بندی گوناگونی ارائه می شود که تفاوت رنگ این محصولات کارایی استفاده از آن را برای مصرف کنندگان افزایش می دهد. تولید کننده قفسه سبد مرغ در داخل کشور می کوشد با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا بتواند میزان تولید را افزایش داده و صادرات این محصول را نیز امکان پذیر سازد.

از مشخصات سبد مرغ باکیفیت می توان به رنگ شفاف محصول، ضخامت بالا، استحکام بالا، دارا بودن قسمت دسته ضخیم و … اشاره کرد. عرضه کننده سبد حمل مرغ کشتارگاهی مرغوب عموما این محصول را به صورت عمده عرضه می نماید. خریداران این محصول با توجه به نوع نیاز خود محصولی با درجه کیفیت مشخص را در تعداد معین سفارش داده و در محل مور نظر تحویل می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *