کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

فروشنده قفس حمل مرغ رنگی با کیفیت

برای حمل انواع طیور از جمله مرغ های رنگی از ابزاری همچون قفس حمل کننده کاربرد به عمل می آورند. این قفس ها یا از جنس مفتول گالوانیزه بوده و یا به صورت قفس پلاستیکی موجود می باشند. در هر حال اگر سراغ قفس حمل مرغ رنگی را از بهترین فروشنده این محصولات بگیرید؛ آنها را با کیفیتی تضمینی دریافت خواهید نمود.

فروشنده قفس حمل مرغ رنگی با کیفیت

اندازه قفس حمل مرغ رنگی

اندازه قفس حمل مرغ رنگی هر یک از قفس های حمل طیور توانسته اند تاثیر بسزایی را در فرآیند انتقال به جا گذاشته و بسته به اینکه از چه جنسی باشند؛ از مشخصات متفاوتی برخوردار خواهند بود.
اما می خواهیم انواع اندازه قفس مرغ رنگی را در این قسمت مورد بررسی قرار دهیم که به آن ها در گزینه های زیر اشاره شده است:

  1. قفس مرغ گوشتی رنگی با اندازه کوچک: این قفس ها متشکل از ابعاد محدودی بوده و وزن تقریبی آنها 2000 گرم می باشد؛ یعنی تا این اندازه می توانند انواع مرغ ها را حمل نمایند.
  2. قفس مرغ رنگی با اندازه متوسط: این مدل ها از ابعاد مناسب و به اندازه ای برخوردار بوده و وزن تقریبی آنها نیز 5000 گرم است؛ به این معنی که قابلیت تحمل مرغ های تا این اوزان را به همراه داشته و در نتیجه تعداد کافی از این طیور را در خود جای خواهند داد.
  3. قفس مرغ با اندازه بزرگ: بهترین و جادار ترین قفس های حمل مرغ های رنگی، همین مدل است که ابعاد زیادی را شامل گشته و وزن آنها از 5000 گرم بیشتر می باشد؛ یعنی تعداد زیادی از مرغ های رنگی و با وزن های بالا را می توان توسط این قفس ها انتقال داد.

فروش قفس حمل مرغ رنگی مرغوب

فروش قفس حمل مرغ رنگی مرغوب در حوزه فروش قفس مرغ رنگی، مدل هایی که با کیفیت بیشتری همراه بوده و به اصطلاح مرغوب تر می باشند؛ بیش از همه با تقاضا روبرو شده و مهمترین شاخصه هایی که در این محصولات وجود دارند؛ دوام و استحکام کافی می باشند.
بنابراین می توان آنها را برای حمل و نقل های سنگین و حتی طولانی نیز مورد کاربرد قرار داد و همچنین عمر مفید این گروه از قفس ها نسبت به قفس های معمولی حمل طیور، بسیار بیشتر می باشد.

اما اگر تصمیم به خرید این قفس ها گرفته اید؛ باید بودجه بیشتری را به آنها تخصیص دهید؛ چرا که قیمت قفس مرغ رنگی در مدل های با کیفیت و اعلا، کمی بیشتر از مدل های دیگر بوده و این موضوع با توجه به ویژگی های مطلوب این محصولات، امری بدیهی است.
همچنین باید توجه داشته باشید که برای دسترسی به چنین سبدهایی، لازم است آنها را از بین برندهای مشخص انتخاب نمایید.
این سایت به عنوان فروشنده قفس حمل مرغ رنگی انواع این محصول را در اختیار خریداران قرار  می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *