کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

فروشنده بهترین قفس حمل مرغ پلاستیکی در کشور

قفس حمل مرغ پلاستیکی از قفس های استریلیزه و مناسبی به شمار می آید که از آن برای حمل مرغ و جوجه های زنده به کشتارگاه یا مراکز فروش طیور زنده استفاده می نمایند. سبدهای مورد نظر از مواد پلی اتیلن ساخته شده و موارد بهداشتی و ایمنی در ساخت آنها کاملاً رعایت گشته است. اکنون اگر سراغ این قفس ها را از فروشنده قفس حمل مرغ بگیرید؛ شما را با بهترین و جدیدترین نمونه های موجود جهت انتخاب، آشنا خواهند کرد.

فروشنده بهترین قفس حمل مرغ پلاستیکی در کشور

آشنایی کامل با انواع قفس حمل مرغ پلاستیکی

آشنایی کامل با انواع قفس حمل مرغ پلاستیکی یکی از بهترین قفس هایی که از آن به عنوان قفس مرغ زنده می توان نام برد؛ قفس مرغ پلاستیکی است که برای جابجایی و انتقال انواع طیور از مرغداری ها به مراکز مختلفی که به این طیور نیاز دارند؛ از آنها استفاده می نمایند.
قفس های حمل مرغ پلاستیکی که از مواد پلی اتیلن و مواد کامپاند تولید شده اند؛ بیشتر از هر قفس دیگری دارای بازدهی های لازم در فرآیند حمل و نقل مرغ های زنده بوده و برای اینکه به آشنایی کامل در مورد آنها دست پیدا کنید؛ گزینه های زیر را در مورد آنها آماده کرده ایم:

  • قفس های حمل مرغ پلاستیکی دارای استحکام و مقاومت کافی برای حمل انواع طیور ریز و درشت در تعداد متوسط تا بالا بوده و دچار هیچ نقص و مشکلی نخواهند شد.
  • این قفس ها دارای منافذ کافی از هر سمت بوده و بنابراین شرایط لازم برای تنفس طیور را فراهم می آورند.
  • مجهز به درب باز شود در قسمت بالایی قفس بوده که با رنگ دیگری همراه بوده و توسط آن می توان سریعاً مرغ ها را خارج نمود.
  • وزن، ابعاد و ظرفیت موجود در این قفس ها نیز متفاوت بوده و متناسب با این موارد باید از آنها برای حمل کار کشید.
  • رنگ های متنوعی نیز به انواع قفس حمل مرغ پلاستیکی اختصاص یافته که می توان به قفس های حمل مرغ سفید، قفس های زرد، نارنجی، سبز و … اشاره کرد.

قیمت خرید قفس حمل مرغ پلاستیکی در تبریز

قیمت خرید قفس حمل مرغ پلاستیکی در تبریز همانطور که گفته شد؛ هر کدام از قفس های حمل مرغ پلاستیکی که توسط تعداد کثیری از شرکت قفس مرغ تولید و توزیع شده اند؛ دارای تفاوت های آشکاری از حیث مشخصات ظاهری و حتی مشخصات کیفی می باشند؛ یعنی این قفس ها را هم می توان با اندازه های کوچک، وزن کم و کیفیت معمولی مشاهده کرد و هم شاهد قفس های بزرگ، دارای ظرفیت زیاد و کیفیت بالا بود.

مطمئناً هر یک از این ویژگی ها به طور مجزا می توانند بر قیمت خرید قفس مرغ پلاستیکی تاثیر گذاشته و در نتیجه آن را با رده های مختلفی در بازار به نمایش در آورند..
در هر حال اگر خواستار بهترین قفس حمل مرغ پلاستیکی هستید؛ بهتر است بودجه بیشتری را هم برای خرید آن در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *