کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

عرضه کننده قفس حمل مرغ 30*54*73 در کشور

پس از پایان دوره پرورش مرغ ها  لازم است که در اسرع وقت به کشتارگاه ارسال شوند. نحوه انتقال مرغ ها و ابزار مورد استفاده می تواند در میزان سودآوری یک واحد مرغداری موثر باشد به این شکل که استفاده از قفس های نامناسب باعث بالابردن تلفات نقل و انتقال یا آسیب به بدن طیور می شود که در نتیجه آن کیفیت لاشه پایین آمده و بازار پسندی آن کاهش خواهد یافت. بهترین وسیله برای حمل مرغ قفس های شبکه ای می باشد و بهترین نوع این محصولات قفس حمل مرغ 30*54*73 می باشد مشخصه اصلی این نوع قفس چیست و قیمت روز این محصول چقدر است؟

عرضه کننده قفس حمل مرغ  30*54*73 در کشور

مشخصه اصلی قفس حمل مرغ 30*54*73

مشخصه اصلی قفس حمل مرغ  30*54*73

قفس های حمل مرغ از مواد پلی اتیلنی ساخته شده که استحکام و انعطاف بسیار بالایی دارند.

مشخصه اصلی این محصول در واقع ابعاد قفس مرغ می باشد. طول 73 سانتی متری و  عرض 54 سانتی متری آنها  می باشد. این ابعاد در کنار ارتفاع 30 سانتی متری قفس موجب شده است که این قفس ها ظرفیت نگهداری 8 تا 10 عدد مرغ زنده را داشته باشند.

از طرفی این ابعاد موجب می شود که مرغ ها به راحتی در قفس جای گرفته و هوا از بین آنها به خوبی جریان یابد.

همچنین ارتفاع این قفس ها به اندازه‌ای است که مرغ بتواند به راحتی در آن بنشیند یا حتی تا اندازه بایستد.

در کل مشخصه اصلی این نوع قفس حمل مرغ دادن امکان حرکت به  مرغ ها و در نتیجه عدم آسیب دیدن آن ها می باشد. البته قابل توجه است که  تعداد 8 تا 10 عدد مرغ در یک قفس باید بر اساس وزن استاندارد آنها باشد. بزرگ تر بودن وزن مرغ ها و در نتیجه سایز آنها ممکن است منجر به ایجاد تلفات شود.

قفس مرغ پلاستیکی با این ابعاد در تمام دنیا شناخته می شود و بر اساس استانداردهای ویژه حمل مرغ در نظر گرفته شده است. 

قيمت فروش قفس حمل مرغ 30*54*73 پلاستيكي

قيمت فروش قفس حمل مرغ  30*54*73 پلاستيكي

کسانی که در امر نقل و انتقال مرغ ها از واحدهای پرورش طیور به کشتارگاه ها  مشغول به کار می باشند و یا در زمینه فروش انواع تجهیزات مرغداری دارای فروشگاه هستند  به این نوع قفس با سایز های مشخص شده برای انجام کار و یا توسعه تجارت خود نیاز دارند.

برای تهیه و خرید قفس حمل مرغ 30*54*73 پلاستیکی می توانید با کارشناس فروش قفس مرغ ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مشخصات این محصول از قیمت قفس مرغ روز اطلاع حاصل نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل آسان به آدرس اعلامی شما ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *