کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

عرضه کننده قفس حمل مرغ 30*54*73 در اصفهان

استفاده از قفس حمل مرغ 30*54*73 برای حمل پرنده ها مانند مرغ، بلدرچین، مرغابی بوقلمون و سایر پرنده ها امری بسیار ضروری است و جابجایی این نوع پرنده ها را تسهیل می دهد. با توجه به تقاضای فراوان برای این نمونه از محصولات، عرضه کننده قفس حمل مرغ 30*54*73 در اصفهان تلاش می کند تا بتواند بهترین نمونه از این کالاها را با قیمتی مناسب به فروش برساند. 

عرضه کننده قفس حمل مرغ  30*54*73 در اصفهان

ویژگی های انواع قفس حمل مرغ 30*54*73

ویژگی های انواع قفس حمل مرغ  30*54*73 جابجایی پرنده در مسافت های نزدیک و یا دور از اهمیت بسیاری برخوردار است و عدم توجه به این نکته می تواند موجب از بین رفتن پرنده و در نتیجه ضرر و زیان به مرغدار بشود. لذا مرغداران و کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند به خوبی می دانند که برای حمل و نقل پرنده ها باید از قفس های مناسب استفاده کنند. 

امروزه با استفاده از ماشین آلات مدرن و پیشرفته انواع قفس مرغ در طرح ها و مدل های گوناگون تولید و به بازار عرضه می شوند. از مهمترین ویژگی این قفس ها می توان به ابعاد قفس مرغ توجه نمود، ابعاد این قفس ها برای حمل و نقل پرنده ها بسیار مناسب است و پرنده به راحتی می تواند در آن جابجا شود. 

سوراخ ها و منافذ موجود در این قفس ها این امکان را فراهم می سازد تا هوا آزادانه جابجا شود و پرنده بر اثر گرما و کمبود اکسیژن خفه نشود. همچنین این نمونه از قفس ها دارای استحکام خوبی می باشند و به راحتی در برابر فشار و ضربه مقاوم هستند و پرنده را از ایجاد هرگونه فشار و آسیب در امان نگه می دارد. 

فروشنده معتبر قفس حمل مرغ 30*54*73 یزد

فروشنده معتبر قفس حمل مرغ  30*54*73  یزد شما می توانید این نمونه از قفس ها را در بسته های متنوع سفارش و دریافت کنید. فروشنده این کالا در جهت فروش قفس مرغ در حجم بالا، روش های گوناگونی را مورد استفاده قرار می دهد و موثرترین روش فروش را به کار می برد.

فروش عمده یا فروش مستقیم و بدون واسطه می تواند فرصت بی نظیری را در اختیار خریداران این کالاها قرار دهد تا بتوانند کالای مورد نیاز خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه و سفارش دهند.

همچنین تولید کننده این کالا تلاش می کند بهترین نمونه از این قفس ها را با کیفیت بسیار بالایی تولید نماید و با بسته بندی قفس مرغ در بسته های مناسب آن ها را عرضه می نماید. شما می توانید بهترین نمونه از این کالا ها را با قیمت های استثنایی را، از طریق ارتباط مستقیم با همکاران ما در قسمت فروش تهیه و سفارش دهید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *