کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

عرضه کننده قفس حمل مرغ 30*54*73 تهران

یکی از تجهیزاتی که مرغداری ها به آن نیاز دارند تا مرغ ها و جوجه های خود را جابه جا کنند قفس حمل مرغ می باشد، این قفس ها دارای سایز بندی هستند و مدل های مختلفی دارند که از پر مصرف ترین مدل ها و سایز ها می توان به قفس حمل مرغ 30*54*73 اشاره کرد. در حال حاضر عرضه این مدل در تهران به صورت عمده انجام می شود تا مشتریان هم دسترسی بهتری برای تهیه محصول داشته باشند و هم برای تهیه قفس بیشتر هزینه های کمتری را بپردازند. این عرضه کننده با ارائه بهترین نمونه که از نظر کیفیت و مقاومت ممتاز باشد می تواند رضایت مشتریان را به دست بیاورد. 

عرضه کننده قفس حمل مرغ  30*54*73 تهران

بررسی ابعاد مختلف انواع قفس حمل مرغ 30*54*73

بررسی ابعاد مختلف انواع قفس حمل مرغ  30*54*73 انواع قفس حمل مرغ وجود دارد که هر کدام دارای ابعادی مختص به خود هستند. با بررسی این ابعاد ها می توان بهترین سایز و مدل را انتخاب کرد و با آن مرغ ها و جوجه ها را جا به جا نمود. ابعاد قفس مرغ بر اساس طول، عرض و ضخامت محاسبه می گردد مسلما هر ضخامت آنها بیشتر باشد مقاومت بالاتری هم دارند. طرح قفس مرغ نیز متنوع است مثلا برخی دارای درب روی سر قفس و برخی در کنار درب دارند.

این قفس ها به صورت توری شکل هستند تا تنفس مرغ ها در آنها دچار مشکل نشود. این قفس ها در کنار راحتی که برای مرغ ها فراهم می کنند به مرغداران نیز کمک می کنند تا این پرنده را در سلامت کامل به مقصد دیگر ببرند بدون این که تلفاتی داشته باشند و با دچار مشکلاتی بشوند. 

خرید بهترین قفس حمل مرغ 30*54*73 در ایران

خرید بهترین قفس حمل مرغ  30*54*73 در ایران در ایران خرید قفس مرغ با رونق و رواج زیادی روبه رو شده است زیرا تعداد مرغداران روز به روز گسترش پیدا می کند تا نیاز مصرف کنندگان تامین گردد. برای خرید بهترین قفس مرغ پلاستیکی می توان به این سایت معتبر مراجعه نمود و برترین برند ها را تهیه کرد. خرید این قفس ها به صورت عمده و تکی مطابق با نیاز مشتریان انجام می‌ شود. 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش لوازم ارتباطی جدید مشتریان به خرید های آنلاین و اینترنتی روی آورده اند که برای آنها صرفه اقتصادی دارد. با خرید آنلاین، عمده و مستقیم می توان یک خرید اقتصادی داشت و در هزینه های پرداختی خود تا حد زیادی صرفه جویی نمود. در حال حاضر مرغداری های بزرگ و قدیمی خریداران تراز اول این قفس ها هستند آنها با خرید قفس ها با تناژ بالا می توانند از فروشنده تخفیف های ویژه ای را دریافت نمایند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *