کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

عرضه کننده قفس حمل مرغ کشته در ایران

قفس حمل مرغ کشته از جمله قفس هایی می باشد که با جنس های مختلف در مرغداری ها جهت توزیع مرغ کشته شده در بازار مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا کارخانه های زیادی در کشور به تولید بهترین و با کیفیت ترین این محصولات می پردازند و با استفاده از شیوه های گوناگونی به عرضه انواع قفس حمل مرغ کشته در ایران خواهند پرداخت.

عرضه کننده قفس حمل مرغ کشته در ایران

راه های تشخیص قفس حمل مرغ کشته اصل

راه های تشخیص قفس حمل مرغ کشته اصل از قفس حمل مرغ کشته شده در بسیاری از کشتارگاه ها، مرغداری ها و … برای جابه جایی و انتقال مرغ های کشته شده جهت قطعه نمودن آنها، بسته بندی کردن و انتقال آنها به سردخانه به کار گرفته می شود.

بنابراین انواع قفس مرغ توسط تولیدی های سازنده ایجاد گردیده است که از جمله می توان به قفس مرغ کیلویی، قفس مرغ دو طبقه ، قفس مرغ کشویی و … اشاره کرد.

به همین جهت باید این قفس ها از نوع اصل باشند تا خیلی زود دچار آسیب و غیر قابل استفاده نگردند.

راه های مختلفی جهت تشخیص قفس حمل مرغ کشته اصل وجود دارد که می توان برخی از این راه ها را این گونه بیان کرد:

  • معمولا این قفس ها از مواد سازنده بسیار با کیفیت ساخته شده اند و به همین جهت با استفاده مکرر از آنها دچار شکستگی و خرابی نمی گردند.
  • قفس حمل مرغ کشته به گونه ای طراحی شده است تا علاوه بر حمل و جابه جایی مرغ ها امکان شست و شو مرغ ها در آنها وجود داشته باشد.
  • این قفس ها معمولا در مکان های کاملا بهداشتی ساخته می شوند تا با استفاده از آنها در کشتارگاه ها هیچ آلودگی به مرغ ها وارد نشود.
  • امکان شستشوی این قفس ها به راحتی وجود دارد از آنجایی که  سوراخ ها ریزی بر روی این قفس ها تعبیه شده است.
  • جنس قفس مرغ کشته شده از استیل ضد زنگ یا به صورت پالت های پلاستیکی می باشد.

فروشگاه مرکزی قفس حمل مرغ کشته در ایران

فروشگاه مرکزی قفس حمل مرغ کشته در ایران فروشگاه قفس مرغ کشته انواع و اقسام این محصولات را با ظرفیت های گوناگون در دسترس مشتریان قرار می دهد.

معمولا فروشگاه مرکزی برای این که مشتریان در همه نقاط کشور با انواع قفس حمل مرغ کشته تولیدی آن آشنا شوند علاوه بر فروش حضوری امکان فروش اینترنتی را نیز فراهم نموده است.

بنابراین مشتریان با مراجعه به این فروشگاه انواع این محصولات را مشاهده می نمایند و با توجه به نیاز خود به خرید آنها می پردازند. از آنجایی که خرید اینترنتی به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود به همین جهت از هدر رفت وقت جلوگیری می شود.

همچنین در این شیوه محصول مستقیم از تولید کننده خریداری می گردد که قیمت آن مناسب تر از فروش حضوری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *