کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

عرضه کننده سبد حمل مرغ کشتارگاهی درجه یک

شرکت ها و برندهای گوناگونی عرضه کننده سبد حمل مرغ کشتارگاهی هستند و روزانه انواعی از جدیدترین و باکیفیت ترین محصول را به سوی بازارهای جهانی می فرستند که ابعاد و وزن های متفاوتی دارند.

عرضه کننده سبد حمل مرغ کشتارگاهی درجه یک

بررسی کیفیت های مختلف سبد حمل مرغ کشتارگاهی

بررسی کیفیت های مختلف سبد حمل مرغ کشتارگاهی سبد حمل مرغ کشتارگاهی بر اساس کیفیت  و درجه بندی های گوناگونی طراحی و تولید شده است این محصول شامل مدل های درجه یک تا درجه سه می باشد و عمدتا قیمت هر یک یکسان نمی باشد.

مواد اولیه ای که برای ساخت انواع قفس مرغ کشتارگاهی استفاده می شود غالبا خوب و باکیفیت بوده است و از دوام بالایی برخوردار می باشد.

کد قفس مرغ بستگی به کیفیت آن شماره گذاری می شود به عنوان مثال محصولی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد کد شماره یک به آن تعلق می گیرد و قیمت آن هم به مراتب بالاتر می رود.

این سری قفس ها در مدل ها، ابعاد و رنگ های متنوعی در بازارهای خرید و فروش قرار می گیرند که خریداری هر کدام از آن ها بستگی به نیاز مشتری دارد.

سایز و ابعاد هر یک از قفس های مرغ کشتارگاهی با یکدیگر فرق دارند و غالبا هر قفسه به چندین بخش تقسیم شده است که به راحتی بر روی یکدیگر قرار می گیرند به همین دلیل حمل ان ها بسیار راحت و آسان می باشد.

این قفس های حمل مرغ چون بر روی یکدیگر قرار می گیرند باید به شکل توری مانند ساخته شوند تا هوا و اکسیژن به راحتی داخل آن ها جا به جا شود و نباید این شبکه های توری خیلی درشت یا ریز باشند باید بر اساس استاندارد طراحی شوند.

بازار فروش سبد حمل مرغ کشتارگاهی در تبریز

بازار فروش سبد حمل مرغ کشتارگاهی در تبریز در شهر تبریز بازار فروش سبد حمل مرغ کشتارگاهی بسیار پررونق است زیرا کشتارگاه های زیادی در این استان وجود دارد و استفاده فراوانی از این سبد ها می کنند.

قیمت قفس مرغ کشتارگاهی به عوامل گوناگونی از جمله کیفیت، ابعاد آن و غیره بستگی دارد که همین امر باعث به وجود آمدن قیمت های گوناگون برای این محصول شده است.

بسته بندی قفس مرغ بر اساس ابعاد آن انجام می گیرد و قفس های کوچک را با یکدیگر بسته بندی می نمایند. فروش در بخش های گوناگون شهر و روستایی به روش های مستقیم و غیر مستقیم انجام می گیرد ولی در هر دو صورت فروش فوق العاده ای را در چندین سال اخیر داشته اند.

این قفسه غالبا سایزهای بزرگتری نسبت به قفس حمل جوجه دارند و از لحاظ دوام یا کیفیت با یکدیگر فرق نمی کنند اما قیمت آن ها کمی گران تر است زیرا سایزشان بزرگ تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *