کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

عرضه مستقیم قفس حمل مرغ زنده

عرضه مستقیم قفس حمل مرغ زنده

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی فروش محصولات به دو صورت عمده و بسته بندی انجام میشود. عرضه مستقیم قفس حمل مرغ زنده در بازار ایران از طریق شرکت بازرگانی کوشا باکس انجام می گیرد. فروش قیمت محصولات به صورت عمده برای بسیاری از مشتریان مقرون به صرفه می باشد. همچنین قیمت محصولات به صورت کاملاً بسته بندی با قیمت محصولات عمده متفاوت است هنگام خرید عمده قیمت به صورت چشمگیری کاهش پیدا می کند و مشتریان می توانند از کیفیت محصولات اطمینان را حاصل نمایند.

شرکت بازرگانی کوشا باکس محصولات را بصورت حضوری و اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

عرضه مستقیم قفس حمل مرغ زنده

مشخصات قفس حمل مرغ زنده

مشخصات قفس حمل مرغ زنده

خرید قفس حمل مرغ زنده برای استفاده در واحد های پرورش طیور در سراسر کشور بسیار رایج می باشد. به منظور انتقال انواع توجه و به مراکز دیگر لازم است به کامیون های مخصوصی آورده شود و قبل از بارگیری باید مرغ و جوجه در ظرف‌های مخصوص قرار داده شوند کارتون های حمله توجه در گذشته کاربردهای فراوانی داشتند و در این زمینه کارتون ها می توانستند ۱۰۰ عدد جوجه را حمل کنند پس از بارگیری به سالن های دیگر انتقال دهند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”right;” ]اما امروز با استفاده از تکنولوژی و بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت سبد های حمل مرغ به وجود آمده است که می تواند بهترین بازدهی را داشته باشد و محصولات را بدون هیچ گونه آسیب جسمی حمل و نقل کند. قفس حمل مرغ زنده که در بازار بسیار رایج شده اند از محصولات مهم کارخانجات پلاستیک می‌باشند در گذشته استفاده از کارتون حمل جوجه معایب بسیاری را به دنبال داشت یکی از مهمترین معایب آن عدم استحکام کافی بود که موجب شد تا در بین راه متوجه آن طلب شوند و یا بازدهی خوبی نداشته باشند.[/highlight-dash]

علاوه بر این مردم کردم و نابود کردن کارتون های حمل مرغ یکی از مشکلات واحد‌های مرغداری بوده است که باعث شده این کارتون ها ضرر زیادی به محیط زیست وارد کند و همچنین علاوه بر محیط زیست موجبات ضرر مالی را به بار می آورد. حمل و نقل طیور از واحد‌های مختلف مرغداری با استفاده از کارتن های حمل مرغ و جوجه موجب می شد تا قیمت این جابجایی این حیوانات سر بالا برود کنترل آن بسیار سخت باشد.

بازار پخش قفس حمل مرغ زنده

بازار پخش قفس حمل مرغ زنده

صادرات قفس حمل مرغ زنده با کیفیت به سایر کشورها از جمله کشورهای همسایه انجام می شود. ایران به عنوان یکی از کشورهای موفق در تولید سبد پلاستیکی حمل مرغ توانسته است تا رونق اقتصادی بالایی را فراهم آورد. تعیین قیمت انواع سبد پلاستیکی حمل مرغ برای بسیاری از مشتریان دارای اهمیت بالایی می باشد. یکی از مهم ترین نکات قیمت سبد حمل مرغ وارداتی است که موجب می‌شود تا قیمت سبد های حمل مرغ داخلی به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند  سبد پلاستیکی حمل مرغ وارداتی دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد اما کیفیت محصولات موجود در بازار ایران بسیار بالاتر می باشد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”black;” align=”right;” ]تعیین قیمت قفس حمل مرغ زنده در بازار با توجه به مواردی از جمله کیفیت محصولات انجام می‌شود. محصولات تولید شده در سال‌های متوالی دارای کیفیت بالایی می باشند وزارت صنعت معدن و تجارت عرضه کننده قیمت محصولات به صورت سالانه می باشد. قیمت خرید سبد حمل مرغ صورت کاملاً دقیق و درست از طریق سایت های فروش اینترنتی به مشتریان اعلام می‌گردد و مشتریان می‌توانند محصولات را به صورت کاملاً بسته بندی دریافت نمایند. یکی از فروشندگان عمده و با کیفیت سبد پلاستیکی حمل مرغ  در بازار شرکت بازرگانی کوشا باکس می‌باشد.[/highlight-dash]

صادرات سبد های حمل مرغ به سایر کشورها برای بسیاری از کارخانجات و همچنین شرکت‌های بازرگانی از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه خرید محصولات استاندارد در کشورها بسیار افزایش پیدا کرده است. سبد پلاستیکی حمل مرغ  موجود در بازار به عنوان یکی از محصولات کاملا استاندارد و بدون دخالت انواع مواد مضر حاصل می‌شود. قفس حمل مرغ زنده درجه یک از نظر اندازه و سایز دارای استانداردهای بین المللی است و موجب شده است مشتریان بسیاری اقدام به خرید این محصول نمایند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا باکس مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

6 پاسخ

  1. سلام
    ما در شهر آستارای ایران هستیم سبد های شما به دست ما رسیدن کیفیت بالایی دارند و همچنین زیبا هم هستند
    ممنون از شرکت عالی کوشا باکس

    1. سلام و درود خدمت شما جناب آقای غلامی
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.??
      اگر از این نمونه سبد که سفارش دادید دوباره میخواهید، ما داریم تولید میکنیم.
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.?

  2. سلام وقتتان بخیر
    ارسال به گرگان هم دارید؟
    برای مرغ داریم تعداد زیادی قفس لازم دارم

    1. سلام و درود خدمت شما جناب آقای رحمانی
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.??
      اگر از این نمونه سبد که سفارش دادید دوباره میخواهید، ما داریم تولید میکنیم.
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.?

  3. سلام خسته نباشید
    قفس ها به دستم رسید کیفیت و جنس عالی داشتند خداییش راضی بودم ممنون از شرکت خوب کوشا باکس

    1. سلام و درود خدمت شما جناب آقای میرزایی
      ما خوشحال هستیم که شما از محصولات ما رضایت دارید.??
      اگر از این نمونه سبد که سفارش دادید دوباره میخواهید، ما داریم تولید میکنیم.
      برای سفارشات بعدی در خدمت شما هستیم.?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *