کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

عرضه عمده قفس حمل مرغ درب دار مرغوب

با توجه به این امر که مرغ به یکی از اصلی ترین اغذیه در سبد غذایی مردم ایران تبدیل شده است، پس باید حجم زیادی از قفس حمل مرغ درب دار در بازار کشور ما وجود داشته باشد تا بتوان با استفاده از آنها، تعداد زیادی از این مرغ ها را از مرغداری به سمت کشتارگاه برد. افراد فعال در کشتارگاه، سعی می کنند تا این قفس ها را در حجم خیلی زیاد تهیه کنند تا قیمت مناسب تری برای خود محاسبه نمایند و به این ترتیب، شرکت قفس مرغ نیز موظف می باشد تا حجم بیشتری از این قفس ها را تولید و به بازار عرضه نماید.عرضه عمده قفس حمل مرغ درب دار مرغوب

توضیح کلی درباره قفس حمل مرغ درب دار

توضیح کلی درباره قفس حمل مرغ درب دار همانطور که می دانید در جهت انتقال و حمل مرغ به کشتارگاه، از قفس هایی استفاده می شود که این قفس ها حتما باید از مشخصات منحصر به فردی بهره ببرند. این قفس ها به گونه ای تولید شده اند که محفظه های متعددی در آن وجود دارد که از طریق آنها هوا در جریان خواهد بود.

در جریان بودن هوا باعث می شود تا اکسیژن لازم به مرغ برسد و از آسیب دیدن به مرغ جلوگیری به عمل آید. رنگ این قفس ها بیشتر آبی یا زرد می باشد و در حالت روشن قرار دارد.

به هر حال اگر قفس مرغ کشتارگاهی به رنگ تیره باشد، بی شک حرارت و گرما به آن جذب خواهد شد و به این ترتیب ممکن است که گرمای به وجود آمده، باعث شود تا مرغ آسیب ببیند.

وزن این قفس ها زیاد نیست و به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین درب آن در قسمت بالای قفس تعبیه شده است که می توان با باز کردن درب آن مرغ را در داخل آن قرار داد و یا از داخل قفس آن را برداشت.

در نظر گرفتن درب در قسمت بالای قفس، به منزله حفظ شدن سلامت مرغ و عدم سقوط کردن آن در حمل و نقل می باشد.

قیمت خرید قفس حمل مرغ کشتارگاهی درب دار

قیمت خرید قفس حمل مرغ کشتارگاهی درب دار قیمت خرید قفس حمل مرغ کشتارگاهی درب دار با توجه به حجم قفس و جنس آن مشخص می شود.  البته راهکارهای مختلفی نیز وجود دارد تا بتوان با بهره گیری از آنها، خرید قفس مرغ پلاستیکی را با قیمت مناسب تری انجام داد که قطعا بهترین راهکار، خرید این قفس ها در حجم زیاد می باشد.

لازم به ذکر است که قیمت هر کالا در این زمینه زیاد نیست و به همین دلیل در جهت تامین بودن محصول مورد نیاز در صنایع مربوطه، افراد سعی می کنند تا این قفس ها را در تناژ بالا تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *