کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

عرضه انواع قفس حمل مرغ رنگی سایز بزرگ

قفس حمل مرغ رنگی فلزی یا پلاستیکی از جمله تجهیزات مناسب مرغداری ها و پرنده فروشی ها است که نوع پلاستیکی آن با کیفیت درجه یک از مواد پلی اتیلن و در سایز های بزرگ و کوچک با رنگ بندی های متنوع تولید و پس از انجام تست های فشار و ضربه در بازار برای مصرف عرضه می شود.

عرضه انواع قفس حمل مرغ رنگی سایز بزرگ

آشنایی اجمالی با انواع قفس حمل مرغ رنگی

آشنایی اجمالی با انواع قفس حمل مرغ رنگی برای حمل و انتقال انواع پرندگان نیاز است تا برای سهولت کار و پیشگیری از آسیب به این جانداران از تجهیزات مناسب استفاده شود. با کمک قفس حمل مرغ حمل و انتقال این پرندگان از مکانی به مکان دیگر با سرعت و کیفیت بالاتری انجام می شود، ضمن اینکه با بارگیری قفس مرغ در شرایط مناسب تعداد بیشتری از این پرندگان را می توان در یکبار جابه جایی به مکان مورد نظر انتقال داد.

برای خرید این قفس ها لازم است آشنایی اجمالی با این محصولات و قابلیت های کاربردی آنها داشته باشید تا بتوانید در هنگام خرید تعداد قفس مرغ مورد نیاز خود را و هزینه های مربوط به آنها را به درستی برآورد کنید. مهمترین موضوعاتی که در زمینه این محصولات می توان ارائه نمود این  است که:

  • اغلب از نوع پلاستیکی با کیفیت بوده و از جنس پلی اتیلن با دوام تولید می شوند.
  • پیش از عرضه در بازار از نظر استحکام در برابر فشار و ضربه تست های لازم بر روی آنها انجام می شود.
  • در رنگ ها و سایز های متنوع طراحی می شوند و علاوه بر مرغ برای حمل سایر پرندگان نیز می توان از آنها استفاده نمود.
  • دریچه قفس مرغ از سمت بالا باز می شود که این موضوع تسلط کامل بر کار را برای کاربر فراهم می کند.

با کمک این اطلاعات مختصر ولی مفید می توانید به راحتی این لوازم و تجهیزات مناسب برای حمل انواع پرندگان زنده را در شرایط مناسب و با قیمت مناسب خریداری کنید.

فروشنده انواع قفس حمل مرغ رنگی در کشور

فروشنده انواع قفس حمل مرغ رنگی در کشور در بازار فروش قفس مرغ انواع مختلفی از این محصول عرضه می شود که هر کدام به تناسب کیفیت مواد اولیه ای که دارند قیمت های متفاوتی نیز دارند. این قفس ها با دو هدف کلی برای فروش عرضه می شوند:

  1. قفس حمل مرغ زنده
  2. قفس حمل مرغ کشتارگاهی

بدون شک امکانات مورد نیاز برای حمل مرغ زنده با مرغ هایی که کشته شده و منجمد هستند تفاوت های زیادی دارند. در هنگام خرید فروشنده این لوازم بدون شک سوالات زیادی از شما در مورد نوع کاربری که خواهید داشت، از شما می پرسد.

برای مثال اینکه برای حمل مرغ زنده قفس می خواهید یا مرغ کشته، نوع پرنده ای که قصد حمل و انتقال آن را دارید، سایز و ابعاد قفس حمل مرغ.

با دانستن پاسخ این سوالات ساده فروشنده می تواند به راحتی به شما کمک کند که انواع جعبه های حمل مرغ زنده یا انواع سبد های پلاستیکی مرغی را با قیمت مناسب و بیشترین میزان کاربری را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *