کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

عرضه انواع قفس حمل مرغ درجه یک اصفهان

یکی از وسایل و ابزارآلات مهم برای جا به جایی و حمل و نقل و نیز انتقال انواع جوجه های مرغ، قفس حمل مرغ درجه یک، می باشد که می تواند بخش زیادی از تولیدات کارخانه های تولیدی را در این زمینه فراهم نماید.

عرضه انواع قفس حمل مرغ درجه یک اصفهان

مشخصات کلی انواع قفس حمل مرغ درجه یک

مشخصات کلی انواع قفس حمل مرغ درجه یک

این محصولات عمده دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند که از جنس های متفاوتی مانند: پلی اتیلن درجه یک و با کیفیت عالی ساخته می شوند. همچنین این نوع قفس ها بسته به نوع خود دارای کاربرد ها و مزیت های زیادی برای جوجه ها بوده که اغلب این نوع محصولات عمده دارای رنگ بندی های متنوع بوده و نیز از مقاومت و استحکام بالایی برای نقل و انتقال جوجه ها برخوردار می باشند و نیز با توجه به این که هر روز باید تمیز و شسته شوند دارای قدرت فراوانی می باشند که تحت فشار هر گونه ضربه یا فشاری نمی شکنند.

این نوع قفسه ها دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند که انواع قفس مرغ دارای دو یا چند بخش بوده و این نوع قفسه ها به دلیل این که جوجه ها روی یکدیگر قرار می گیرند باید دارای شبکه های توری مانند باشند تا هوا به خوبی در بین آن ها در جریان باشد و نیز این منافذ نباید زیاد ریز و درشت باشند.

از دیگر مزیت ها و نیز ویژگی های این نوع محصولات عمده این است که دارای زوائد و لبه های تیزی نمی باشند که به بدن جوجه ها آسیبی یا زخمی وارد نمایند.

فروش عمده قفس حمل مرغ درجه یک در کشور

فروش عمده قفس حمل مرغ درجه یک در کشور

امروزه کارخانه جات و نیز کارخانه قفس مرغ در تولید و پرورش جوجه در زمینه انتقال جوجه به مشتریان خود در حال فعالیت و گسترش می باشند که انواع جوجه ها را از مراکز عمده جوجه خریداری می کنند و نیز در بین مرغداری ها عرضه و پخش می نمایند.

 با توجه به کارخانه جات تولیدی جوجه کشی در سراسر کشور و نیاز مرغداران به قفس برای نگهداری و جابه جایی آن ها برای تهیه و خرید قفس مرغ باید به مراکز عمده خرید مراجعه و آن ها را با کیفیت عالی و مرغوب و نیز با قیمت مناسب به صورت عمده خریداری نمود.

 ضمنا نمایندگی ها و مراکز عمده فروش قفس مرغ در کشور زیاد می باشند که این نوع محصولات را با کیفیت عالی و نیز با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند که فروش از این طریق و نیز بدون واسطه و به روش عمده ارزان تر و نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *