کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

عرضه انواع قفس حمل جوجه در اصفهان

توجه شما را به خواندن مطالبی درباره عرضه انواع قفس جوجه رنگی در اصفهان جلب می کنم، قفس حمل جوجه حتما باید به صورتی باشد که هوا درون آن در جریان باشد و دارای محفظه هایی برای ورود و خروج هوا باشند زیرا در غیر این صورت جوجه ها تلف می شوند؛ قفس ها بستگی به اندازه دارای ظرفیت های متفاوتی هستند.

عرضه انواع قفس حمل جوجه در اصفهان

آشنایی اجمالی با انواع قفس حمل جوجه

آشنایی اجمالی با انواع قفس حمل جوجه قفس های حمل جوجه دارای جنس های متفاوتی اعم از پلاستیکی، مقوایی، آهنی هستند، قفس های حمل جوجه نسبت به اندازه و قطر  دارای ظرفیت های متفاوتی می باشند.

بهترین نوع سبد حمل جوجه سبد های پلاستیکی دارای محفظه برای تهویه هوا داخل سبد است؛ کارتن های حمل جوجه در زمان بارگیری نباید بیشتر از 4 ردیف چیده شوند.

برای تلف نشدن جوجه ها باید آنها را در اسرع وقت در محیطی که دارای آب خوردن باشد تخلیه کرد و جایی که برای نگهداری جوجه ها در نظر گرفته می شود دارای محیط گرم، تمیز و راحت باشد.

رانندگان ماشین های حمل جوجه باید رعایت کنند که بار دو مرغداری مختلف را همزمان بارگیری نکنند زیرا این امر باعث ضرر های زیادی می شود.

جوجه ها نباید در معرض باد مستقیم باشند زیرا این کار باعث مریض شدن جوجه ها می شود و امکان از بین رفتن جوجه ها زیاد می شود و اگر هم درمان شوند باید هزینه زیادی را صرف کنید تا آن ها بهبود یابند.

فروش عمده قفس حمل جوجه در سراسر کشور

فروش عمده قفس حمل جوجه در سراسر کشور فروش قفس جوجه های حمل یکروزه در رنگ ها و اندازه های مختلف تولید می شود، جنس قفس های حمل جوجه اکثرا از مواد پلی اتیلن می باشد که در ساخت قفس جوجه از مواد صد در صد درجه یک استفاده می شود و بعد از تولید طی آزمایش های متفاوت و درجه کیفی به بازار عرضه می شود.

برای این که جوجه ها در سراسر کشور عرضه شوند باید مراحل مختلفی را طی کنند که 20 درصد از آن مراحل مربوط به حمل و نقل و شرایط مناسب قفس حمل جوجه ها است پس سعی کنید این مرحله را با دقت بیشتری طی کنید تا ضرر نکنید.

برای حمل بهتر جوجه ها بهتر است از کامیون های مناسب حمل جوجه که دارای مانیتور هایی برای اندازه گیری درجه هوا و رطوبت محیط و کیفیت حمل هستند استفاده کرد می توان با این مانیتور ها کیفیت حمل را بالا برد و از تلف شدن و ضرر خوردن به بار جلوگیری کرد استفاده نمود.

یکی دیگر از شرایط فراهم آوردن رساندن بار سالم به مرغداری انتخاب راننده ای مناسب است که تمام راه های میانبر، کم خطر و مناسب را می شناسد یکدیگر از ویژگی های راننده مناسب تعهد داشتن و دانستن و آگاه بودن از  نکات نگهداری و حمل جوجه ها است.

بهتر است که تعداد جوجه های داخل جوجه بیشتر از 100 عدد نباشد؛ درجه حرارت محیط حمل جوجه بهتر است بین 20 تا 22 درجه سانتیگراد باشد و رطوبت مناسب برای نگهداری جوجه ها در هنگام حمل بین 70 تا 75 درصد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *