کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

صادر کننده قفس حمل مرغ 30*54*73 اصل

امروزه از مواد پلی اتیلن در تولید محصولات مختلفی استفاده می گردد که هر کدام کارایی های خاص خود را دارا می باشند. از جمله این مورد می توان به سبدهای پلاستیکی حمل طیور اشاره نمود که جهت حمل انواع مرغ و جوجه زنده کشتارگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.
قفس حمل مرغ 30*54*73 متناسب با حمل این پرندگان تولید و روانه بازار می شوند. از قابلیت های منحصر به فرد این محصول، مقاومت بالای آن در برابر عوامل محیطی گوناگون می باشد. همچنین در زمینه پخش و توزیع قفس حمل مرغ با کیفیت بسیار مرغوب و درجه یک نیز،‌ این مرکز به عنوان صادر کننده قفس حمل مرغ اصل فعالیت عمده ای دارد. 

صادر کننده قفس حمل مرغ  30*54*73 اصل

بررسی ابعاد انواع قفس حمل مرغ 30*54*73

بررسی ابعاد انواع قفس حمل مرغ  30*54*73 یکی از تجهیزات مورد نیاز در کشتارگاه های مرغ جهت حمل و جابجایی انواع مرغ و جوجه زنده که کاربرد گسترده ای را در این زمینه شامل می شود قفس حمل مرغ می باشد که در ابعاد ۳۰*۵۴*۷۳ و در رنگ بندی های متنوع تولید و ارائه می گردد. 

امروزه با توجه به تقاضاهای بسیاری که در بازار برای انواع قفس حمل مرغ و طیور ارائه می شود، تولید کنندگان متعددی به تولید این محصول در ابعاد مناسب از جمله ابعاد قفس مرغ ۳۰*۵۴*۷۳ با بهره گیری از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه  فعالیت دارند و این محصول را با درجه کیفی بسیار اعلا و درجه یک روانه بازار می کنند.

در رابطه با انواع قفس مرغ تولید شده در ایران نیز می توان گفت که این محصول از ویژگی های منحصر به فردی شامل موارد زیر برخوردار می باشد:

  • مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف دارند.
  • بهداشتی می باشند به طوری که قارچ و کپک در آنها راه ندارد.
  • از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشند.

قیمت روز قفس حمل مرغ 30*54*73 در ایران

قیمت روز قفس حمل مرغ  30*54*73 در ایران در رابطه با قیمت قفس حمل مرغ نیز باید اظهار داشت که قیمت های متفاوتی برای این محصول تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای گوناگون وجود دارد. بر این اساس و با توجه به نوسانات بازار نمی توان به طور قطع قیمتی را برای قفس حمل مرغ در نظر‌ گرفت.

با توجه به این موضوع قیمت قفس مرغ به صورت روز در بازار ایران تهیه و تنظیم می گردد. در صورتی که قصد تهیه و خرید قفس حمل مرغ در سایز ۳۰*۵۴*۷۳ را دارید، می توانید از طریق این فروشگاه که تحت عنوان فروشگاه قفس مرغ فعالیت گسترده ای دارد، ابتدا از طریق نماینده فروش مربوطه از قیمت روز آن مطلع شده و سپس در صورت تمایل اقدام‌ به خرید محصول مورد‌ نظر خود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *