کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

صادرات قفس حمل مرغ کشته مرغوب

شرکت هایی که در کار تولید انواع قفس حمل مرغ کشته مرغوب می‌ باشند، صادرات محصولات شان را به کشورهای مختلف انجام می دهند. از آن جمله می شود به ممالک همجوار اشاره نمود. اما چگونه باید یک سبد با کیفیت را تهیه کرد؟ این قفس ها چه ویژگی هایی دارند؟ توضیحات مفصل را در پایین ارائه می دهیم. صادرات قفس حمل مرغ کشته مرغوب

مشخصه اصلی قفس حمل مرغ کشته استاندارد

مشخصه اصلی قفس حمل مرغ کشته استاندارد سبد هایی که جهت حمل مرغ ذبح شده به کار گرفته می ‌شوند، انواع مختلفی دارند؛ زیرا که توسط شرکت های متعددی این کالاها ساخته و به این ترتیب، کیفیت شان فرق می کند. اما ما در این بخش، به مشخصه اصلی قفس حمل مرغ کشته استاندارد اشاره می نماییم که عبارت می باشند از: 

  • با بهترین پلاستیک ها این محصولات را ساخته اند. 
  • در ابعاد استاندارد تولید شده اند. 
  • کاملاً بهداشتی می باشند. 
  • رنگ و ذرات ریز پلاستیک قفس به گوشت مرغ رخنه نمی کند. 
  • دارای دسته های مخصوص، جهت حمل آسان می باشند. 

انواع قفس مرغ کشته وجود دارد که رنگ های آنان نیز با همدیگر فرق می کند. شما می توانید با مراجعه به قفس مرغ فروشی، بهترین های این کالا را با خصوصیاتی که در بالا به آن پرداختیم، تهیه کنید. قابل ذکر است که از این سبد ها، برای امور دیگری از جمله، انتقال میوه، سبزیجات، نان، محصولات لبنی و غذایی نیز استفاده می نمایند. 

محبوبیت این سبد ها بسیار بالا است و مشتریان متعددی دارد. در این بین، باید گفت که نقش اصلی را در بهترین محصولات، برندهای معتبر ایفاء می کنند. 

فروشنده انواع قفس حمل مرغ کشته پروتئینی

فروشنده انواع قفس حمل مرغ کشته پروتئینی با سر زدن به فروشنده انواع قفس حمل مرغ کشته پروتئینی، می توانید عمده ای نیز این محصولات را به دست آورید. گفتنی است، بیشتر این قفس ها از جنس پلاستیک های مرغوب ساخته می شوند که اغلب پلی اتیلن هستند. 

هر قفس مرغ پروتئینی، وزن خالص خود را نیز دارا می باشد که از این نظر، ابعاد و جنس پلاستیک تاثیری زیادی روی آنان می گذارد. برای نمونه می شود از قفس هایی با وزن 1400، 1800، 1700، 1300، 12500 کیلوگرم  و غیره نام برد. این سبد ها رنگ هایی مانند نارنجی، آبی، زرد، سبز، سفید، مشکی و … را هم دارا می باشند. 

تنوع در این چنین کالاهایی زیاد به چشم می خورد و یکی از ویژگی های اصلی شان همین مورد است. قفس ها همچنین لبه های کوتاه و بلند دارند و از نظر عرض و طول متفاوت هستند و این سبب می شود تا ما با اندازه های گوناگونی از این محصولات مواجه شویم و آن نوع خاصی از کالا را که می خواهیم، سفارش دهیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *