کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

صادرات قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در ترکیه

قفس حمل مرغ پلی اتیلنی مزایای زیادی دارد و از آن برای حمل و جابجایی انواع مرغ استفاده می شود. ساخت قفس مرغ در کارخانه ها صورت می گیرد و به مقدار زیاد به کشور های دیگر صادر می شود.

خرید قفس مرغ را می توان از نمایندگی های فروش و مراکز اینترنتی خریداری کرد. فروش این محصول به دو صورت عمده و کلی صورت می پذیرد. که خرید کلی آن بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. 

صادرات قفس حمل مرغ پلی اتیلنی در ترکیه

بررسی جنس های مختلف قفس حمل مرغ پلی اتیلنی

بررسی جنس های مختلف قفس حمل مرغ پلی اتیلنی برای ساخت و تولید قفس حمل مرغ از جنس های مختلفی استفاده می شود. 

مرغ را در سالن مخصوص قطعه بندی می کنند و قطعات مرغ مورد شستشو قرار می گیرند و سپس در سبدهای مخصوص گذاشته می شوند.

مرغ ها وارد سالن بسته بندی می شوند و روی یک میز استیل بزرگ قرار می گیرند و هنگام عبور از روی نوار نقاله به وسیله کارگران داخل ظرف مخصوص قرار می گیرند و سپس بسته بندی می شوند.

همچنین گوشت طیور را میتوان به طرق مختلفی بسته بندی نمود. بسته بندی طیور از نظر جنس ظرف به دو صورت انجام میگیرد:  بسته بندی در پالستیک و  بسته بندی در ظروف یکبار مصرف 

 در این روش ابتدا الشه ها وارد قیف دستگاه بسته بندی میشوند. این قیف، مخروطی شکل و با دیواره های متحرک است که توسط فنرهایی به هم متصل شده اند.

این فنرها به دیواره امکان افزایش قطر داخلی را می دهد و سپس باعث بازگشت به حالت اول میشوند.

الشه ها از طرف دهانه بزرگ قیف وارد و با فشار از طرف دهانه کوچکتر که پالستیک بسته بندی بر روی آن قرار گرفته است خارج میشوند. طی عمل فشار و باز شدن دیوارهای قیف، الشه در داخل پالستیک قرار میگیرد، سپس پالستیکهای حاوی مرغ بر روی نوار نقاله قرار میگیرند تا بقیه مراحل بسته بندی بر روی آنها انجام شود.

یک طرف پالستیک مورد استفاده برای بسته بندی مرغ، باید شفاف باشد تا مرغ داخل آن به خوبی دیده شود.

پالستیک حاوی مرغ پس از جدا شدن از قیف، پیچانده شده تا هوای داخل آن تخلیه شود.

سپس انتهای پالستیک، توسط دستگاه کلیپس زن، منگنه شده و قسمت اضافی آن بریده میشود.

عرضه کننده بهترین قفس حمل مرغ پلی اتیلنی

عرضه کننده بهترین قفس حمل مرغ پلی اتیلنی جعبه حمل مرغ زنده یا سبد پلاستیکی مرغی از جنس پلی اتیلن  با استفاده از مواد صددرصد درجه یک و با رنگ بندی متنوع با ابعاد و طرح های مختلف تولید و پس از تست فشار و ضربه عرضه میگردد.

 قفس مرغ زنده و قفس مرغ پلی اتیلنی در سایز ها و اندازه های مختلف تولید می شود وبرای مصرف مرغداری ها و حمل و جابجایی مرغ ها و نگهداری از آن ها به بازار عرضه می شود.

عرضه کننده بهترین قفس حمل مرغ پلی اتیلنی می تواند مرامز اینترنتی باشد که در این زمینه فعالیت می کنند و به مشتریان خود خدمات ارائه می کنند.

یک پاسخ

  1. با سلام و احترام
    صادرات یک امر مهم است و کار هر شرکتی نیست، اما باعث خوشحالی است که تیم فروش حرفه ای شما قادر به فروش محصولات به ترکیه و دیگر کشور ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *