کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

صادرات قفس حمل جوجه در کشورهای آسیایی

پرورش طیور از جمله شغل های پردرآمد در کشور ما است که به منظور تامین گوشت سفید و تخم مرغ اعمال می گردد و می دانیم که این فعالیت ها مانند دیگر شغل ها به ابزار های خاصی نیاز دارند. از این موارد می توان به قفس حمل جوجه اشاره کرد که با تولیدات عمده شان در داخل شاهد صادرات در کشورهای آسیایی هستیم.

صادرات قفس حمل جوجه در کشورهای آسیایی

مشخصات فیزیکی قفس حمل جوجه

مشخصات فیزیکی قفس حمل جوجه از جمله فعالیت هایی که در مرغداری ها انجام می شود می دانیم که جوجه کشی است که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی با استفاده از دستگاه ها انجام می شود. بعد از اینکه جوجه ها سر از تخم درآوردند با توجه به اینکه هدف فروش جوجه ها است باید افراد فکر حمل آنها را بکنند تا در دسترس دیگر مرغداری ها برای پرورش قرار دهند.

 در اینجا است که به ابزار خاصی نیاز می شود که اصطلاحا به آنها سبد حمل جوجه می گویند. با توجه به اینکه جوجه ها جسم نحیف و  ظریفی دارند در انتخاب سبد ها باید دقت کرد که در جریان حمل آسیبی به آنها وارد نشود.

شرکت قفس جوجه سعی بر این دارد که بهترین ها را آماده نماید و در این زمینه بهترین مواد اولیه یعنی پلاستیک های مرغوب به کار می گیرند.

از نظر شکل ظاهری اگر در مورد قفس حمل جوجه بگوییم دارای سوراخ های ریز بسیار هستند تا هوا در آنها به خوبی جریان داشته باشد و سبب خفگی جوجه ها نشود.

قفس جوجه زنده اغلب در قسمت بالا دو درب دارند که وقتی بخواهیم جوجه را در داخل جعبه بگذاریم و یا از آن خارج نماییم فشار به بدن آنها وارد نگردد و سلامت آنها تضمین شده باشد. از نظر رنگ بندی هم اگر بخواهیم بگوییم قفس ها با رنگ بندی متنوع در دسترس قرار می گیرند که زمینه را برای انتخاب خریداران گسترده تر می کنند.

فروش قفس مخصوص حمل جوجه در کشور

فروش قفس مخصوص حمل جوجه در کشور قفس مخصوص حمل جوجه را از نظر ویژگی هایی که دارند مورد بررسی قرار دادیم و می دانیم که با وجود شرکت های تولیدی فعال بسیار در این زمینه می توانیم آنها را در درجه های کیفی متفاوتی تهیه کنیم.

قفس جوجه مخصوص حمل در اندازه های مختلف است که هر کدام از آنها گنجایش خاص خود را دارا می باشند و می توانند به تعداد مشخصی از جوجه ها را در خود جای دهند، بنابراین این محصولات با همدیگر تفاوت بسیار دارند.

با این وجود قیمت قفس جوجه در قالب لیست تعیین می گردد تا افراد بنا به شرایط مالی خود اقدام کنند و نیاز های خود را رفع نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *