کوشا باکس

مدیر فروش: خانم خلیلی

آدرس دفتر مرکزی:

شهر قم، بلوار صدوقی

کوشا باکس

صادرات انواع قفس حمل مرغ درجه یک در کشور

 یکی از بهترین وسایل برای انتقال و جابه جایی مرغ به اماکن مختلف همچون کشتارگاه و یا صادرات آن استفاده از قفس حمل مرغ می باشد. این قفس ها با ابعاد مناسب خود زمینه انتقال مرغ ها با کمترین تلفات را فراهم می آورند. ابعاد قفس حمل مرغ درجه یک چگونه در انتقال مناسب مرغ ها  نقش دارد و قیمت فروش روز این محصول چگونه است؟صادرات انواع قفس حمل مرغ درجه یک در کشور

دانستنی هایی درباره ابعاد قفس حمل مرغ درجه یک

دانستنی هایی درباره ابعاد قفس حمل مرغ درجه یک

پس از پایان یک دوره پرورش مرغ در واحدهای مرغداری نوبت به انتقال آنها به کشتارگاه می رسد تا مرغدار ثمره و نتیجه کار خود را ببیند. این مرحله از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون هر گونه اشکال در انتقال مرغ ها منجر وارد آمدن آسیب به مرغ ها و یا تلفات می شود. برای جلوگیری از این مساله باید از ابزارهای مناسب برای حمل مرغ ها استفاده شود.

ابعاد قفس انتقال مرغ دارای یک استاندارد جهانی است و با توجه به این که سویه های مرغ پرورشی در کل دنیا محدود به دو تا سه سویه پرورشی هستند بنابراین ابعاد قفس متناسب با سایز و اندازه مرغ ها در هر گوشه دنیا یکی است.

برای ساخت یک قفس استاندارد طول، قد و در نهایت میزان حداکثر تراکم مرغ در یک فضای مشخص در نظر گرفته شده است تا هم هوای کافی بین مرغ ها بتواند جریان پیدا کند و از خفگی آنها جلوگیری شود و هم از نظر اقتصادی هزینه حمل و انتقال مرغ ها در کامیون به حداقل برسد تا از هزینه های مرغدار کاسته شود و سود بیشتری به دست آورد.

ابعاد قفس مرغ به این شکل است که برای ارتفاع این قفس ها با توجه به میزان رشد مرغ ها تا سن حدودا 42 روزگی 33 سانتی متر در نظر گرفته شده است.هم چنین با توجه به این که حداکثر میزان مناسب تراکم مرغ ها برای جریان یافتن هوا بین آنها 8 تا 10 می باشد طول و عرض قفس را 53 و 74 سانتی متر در نظر گرفته اند و به این ترتیب بهترین شرایط برای نگهداری قفس مرغ مشخص در نظر گرفته شده است تا کمترین میزان تلفات و بیشترین آسایش ممکن برای مرغ ها حین فرآیند انتقال فراهم شود.

قيمت فروش قفس حمل مرغ درجه یک در ایران

قيمت فروش قفس حمل مرغ درجه یک در ایران

چنانچه حیطه کاری شما حمل و انتقال مرغ ها از مرغداری به کشتارگاه  می باشد و یا این که به عنوان مدیر مرغداری برای جلب رضایت مرغداران امکانات انتقال مرغ های مرغداران به کشتارگاه را فراهم می کنید و یا اینکه صادرات قفس حمل مرغ شغل کاری شما می باشد؛ یکی از وسایل بسیار ضروری مورد نیاز برای کار شما قفس مرغ درجه یک است.

برای تهیه این محصول و اطلاع از قیمت قفس مرغ با کارشناس فروش ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *